Daniel Aagaard blir en del av det kommersielle laget til Bauer Media Outdoor.

Fra Publicis til Bauer Media Outdoor

Daniel Aagaard trer inn i rollen som Key Account Manager.

Publisert

– Det er utrolig verdifullt å få inn en person med Daniels byråbakgrunn. Han har stått i kundens sko, kjenner byråverden fra innsiden og forstår hvordan vi best kan spille våre kunder gode, sier Dennis Højland Nyegaard, CEO i Bauer Media Outdoor i Norge, i en pressemelding.

Daniel Aagaard kommer fra stillingen som kunderådgiver i Publicis, og har tidligere jobbet som mediespesialist i IPG Mediabrands.

– Det å ha vært kunde selv gir meg et verdifullt perspektiv. Jeg vet hvordan det er å sitte på andre siden av bordet og motta raske forespørsler, og nettopp derfor er det viktig for meg å svare raskt, presist og med verdi, sier Aagaard.

Han har tidligere jobbet med nasjonale og internasjonale merkevarer som Battery, Findus, Diplom-Is og MG Motors.

– Min rolle handler om å forstå kundens mål, veilede dem til riktig format og plassering, og ikke minst løfte frem nye muligheter de kanskje ikke har vurdert. Jeg er særlig opptatt av hvordan vi kan bruke kanalens kreative potensial til å gjøre merkevarer synlige og relevante i bybildet, sier han.

I sin nye rolle som KAM skal Aagaard være en samarbeidspartner for Bauer Media Outdoors kunder – fra første idé til ferdig kampanje.

– Jeg valgte BMO fordi jeg synes de er offensive, kreative og innovative. Utendørskanalen er i utvikling, og de er flinke til å se potensialet i nye formater og samarbeidsformer. Det er gøy å jobbe et sted hvor man hele tiden ser fremover, sier han.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS