Stadig flere satser selv – nå lanseres Kollega & Venn Stadig flere hopper av og starter for seg selv. Nå gjør Embla Charlott Bjerknes og Charlotte Lerdal Groven det samme – med byrået Kollega & Venn.
Norsk PR-rådgiver satser i London – starter eget byrå Etter flere år i norske PR-byråer flytter Ingrid Vervik Salte til London for å starte Sans Communications – og har allerede sikret seg sin første kunde.
TIBE vinner to UiO-anbud: – Stolt av folka våre Som eneste byrå har TIBE inngått rammeavtale med Universitetet i Oslo i to kategorier: utvikling av kreative kampanjer og mediekjøp/betalt kommunikasjon. Avtalene strekker seg over fire år.
Poynt mistet 70 prosent av inntektene over natta: – Vi måtte revurdere hvordan vi driver byrå Plutselig gikk Poynt fra vekst og trygghet til krise og underskudd. Så måtte alt snus.
Legger seg flate etter kvinnedagsinnlegg: – Kan ikke forsvare det Tre menn, ingen kvinnelige ansatte – men fem KI-genererte «kolleger». Da Well Told gratulerte de kunstige kvinnene sine med kvinnedagen, ble det kalt både «umusikalsk» og «helt feil signaler». Nå beklager byrået.
Bygget byrådrømmen ved siden av full jobb: Nå går de «all in» Joachim Brinch og Charlotte Fischer Holm sa opp jobbene sine for å satse på sitt eget kreative markedsføringsbyrå, Adapté. Nå dokumenterer de reisen gjennom TikTok-serien «100 dager med Adapté».
Oslo har blitt farget rosa i Squid Game-kampanje Oslo har blitt rosa med en massiv kampanje for Squid Game, men ikke alle lar seg imponere. Filmforsker mener markedsføringen skaper et paradoks.
Anbudsveilederen slanket kraftig – ANFO-sjefen endelig fornøyd Kritiserte anbudsveilederen for å være for omfattende – nå sier Jan Morten Drange seg fornøyd med kortversjonen.
Byrået vokser med over 700% – sikter mot 2 millioner i månedlig omsetning innen desember Markedsføringsbyrået Curve har skutt i været, og nå jager de 19-år gamle gründerne millionmål før året er omme.
Fra bøttekott til eget kontor på Karl Johan: – Går all-in Tre unge gründere fra Drammen har lagt alt på bordet for å realisere drømmen om å starte eget byrå.
Kunne ta millionutbytte etter kjempeår Gode tider i Sannum & Bergestuen. Nå er målet å øke inntekter og resultat i 2024.
LinkedIn lanserer ny Media Planning API Denne innsikten gir markedsførere mer nøyaktighet og gjør det mulig for byråer å planlegge bedre scenarioer og oppnå målbare resultater på LinkedIn.
Ti råd for vellykket pitch: Fra byråets og kundens perspektiv «Som en som har vært deltaker på begge sider av bordet, er det noen råd både kunde og byrå bør ta til seg før fasiten er satt», skriver Yousef Musavi.