Bauer samler radio og utendørs i Norge Dennis Højland Nyegaard, som i dag leder Bauer Media Outdoor (BMO), utvider rollen og blir øverste leder for begge virksomhetene i Norge
Utendørsbransjen samler seg om nytt reklameforbud Ocean Outdoor, JCDecaux og Bauer Media Outdoor lanserer felles veileder for håndtering av reklameforbud mot usunne næringsmidler rettet mot barn.
Bauer-toppene har funnet tonen: – det er litt overtenning – Sammen er vi større. Det åpner noen nye dører.
Clear Channel skifter nå til Bauer-drakten Fra og med 13. mai vil du begynne å se Clear Channel i ny drakt – som Bauer Media Outdoor.
Clear Channel med kampanje til støtte for Barnekreftforeningen Clear Channel støtter Barnekreftforeningens arbeid gjennom en landsdekkende utendørskampanje.
Vil nå ut til unge med psykiske utfordringer Ung Samtale bruker utendørsreklame i samarbeid med Clear Channel.
Clear Channel-sjefen om tapet av milliardkontrakt: – Vi har en plan Til tross for nedturen kan Dennis Højland Nyegaard smile når han går gjennom fjorårets regnskap.
Vålerenga og Clear Channel med ny kampanje mot rasisme Vålerenga og Clear Channel slår seg sammen om en holdningskampanje mot rasisme.
Oslo Business Forum slår seg sammen med Clear Channel Ønsker synlighet for å trekke flere toppledere til konferansen i september.
Clear Channel vant reklameavtalen i Bærum Utendørsaktøren kom seirende ut og har sikret seg reklamerettighetene i Bærum kommune.
Reklamemarkedet gikk i null etter brutal slutt på året Kraftig nedgang i reklameomsetningen, både i november og desember, spiste opp den optimistiske inngangen på året, og resulterte i at omsetningen via mediebyråene endte knappe 33 millioner over 2021.
Ny utendørskampanje for å redusere stress og angst Kampanjen er koplet opp mot en sanntidsstyrt algoritme: – Denne teknologien gir oss en unik mulighet til å være relevante og til å treffe befolkningens modus og behov, sier Dennis Højland Nyegaard.
VIF og Clear Channel tar et oppgjør med rasisme og trakassering i fotballen For mange fotballspillere er trakasserende ord og meldinger en del av hverdagen. Nå lanserer Vålerenga og Clear Channel kampanjen «La fotball være fotball» der de oppfordrer hele fotballfamilien til å ta del i kampanjen.
Utendørs er den store vinneren i reklamemarkedet for 2022 – Vi ser at våre kunder har lang planleggingshorisont og allerede viser stor interesse for å få plassert sine kampanjer i 2023.
Clear Channel styrker kommersiell avdeling – Har brukt sommeren til å ansette Henter søskenpar fra konkurrenten.