PHD mistet 600 millioner og halverte staben – nå starter gjenoppbyggingen Men i PHD ser de bare framover og målet er å komme tilbake til gammel størrelse.
Volkswagen-kampanje sikret to sølv i Festival of Media Global Awards «The Walking Ads» ble premiert i kategoriene «Best Use of Real Time Marketing» og «Best Experiential Campaign» – utviklet i samarbeid med TRY og mediebyrået PHD.
Oda velger OMG som nytt mediebyrå i Norden Det er god fart i PHD om dagen og fremover skal byrået lede kunderelasjonen til Oda med hele Omnicom Media Group (OMG) i ryggen.
Jan Berthrand Danielsen blir ny EssenceMediacom-sjef – Har fått mer og mer lyst på jobben hver gang jeg har snakket med dem.
Kontrakt verdt mange hundre millioner kroner: EssenceMediacom er Norsk Tippings nye mediebyrå Jubelbrøl da kontrakten ble sikret.
EssenceMediacom vant kjempeavtale med Forsvaret Skal bygge opp omdømmet og jobbe med employer branding de neste årene.
Kjell & Company velger nytt mediebyrå – Dette er bare starten, forteller landssjefen i Kjell & Company.
Camilla Gåre er ansatt som daglig leder i Mediebyråforeningen – Jeg gleder meg til å drive det gode arbeidet videre, sier Gåre.
Acceleration blir Google sin største partner GroupM lanserer nå Acceleration som eget byrå i sin portefølje i Norden.
Mediebyråforeningen står uten daglig leder - jobber med å stake ut ny strategi for foreningen – Vi mener det er behov for foreningen i mange år fremover, sier styremedlem Stian Jansen i Mediebyråforeningen. I løpet av høsten håper foreningen å få på plass ny daglig leder og ny styreleder.