Dette sier mediebyråene om Meta-betaling Carl-Adam Sjölander i OMD sier at de har mistenkt endringen en stund.
Disse vant priser på årets Gullskjermen Gullskjermen ble arrangert for andre gang på Deichman Bjørvika i Oslo.
– Rekruttering til bransjen er et viktig fokusområde for oss CAPA Kinoreklame og Mediebyråforeningen samarbeider om Young Lions Media, og med denne karrierekvelden utvider de samarbeidet
Bring og POL løfter direkte markedsføring til reality-stjernestatus i verdens første DM-reality I DM-mesterskapet konkurrerer fire team fra reklame- og mediebransjen om hvem som er best i direkte markedsføring.
Stine Samland går fra PHD til Picapoint Stine Samland er ansatt som Head of Digital Marketing i Picapoint.
CUPRA Norge og Snapchat inngår samarbeid om effektmåling – Å se på nye måter å måle effekt er helt naturlig for oss, sier Marketing manager i CUPRA Norge, Sanna Grønli Andersen.
Bufdir og Atyp ble de store vinnerene på årets Mediaforum Sikret seg to av fire gull. Se alle vinnerene i denne saken!
Reklamen tok helt av for Coop Prix – så krevde folket låten på Spotify Dovendyret i reklamefilmen til Coop Prix har fått en stor fanskare.
Vant historiens første Byråbattle – Jeg håper i dag at vi har skapt en arena hvor vi virkelig kan bli kjent med, utfordre og lære av byråene, sier daglig leder i MFO.