Hun er ny Head of Research & Insight Partner i dentsu
Dentsu Norge styrker innsiktsarbeidet.
Dentsu Norge har ansatt Flor Ortiz som ny Head of Research & Insight Partner.
Det melder de i en pressemelding.
Ansettelsen er en del av en større satsing på innsikt i en tid hvor teknologisk utvikling, skiftende forbrukeradferd og mer komplekse kundereiser stiller høyere krav til forståelse og beslutningsstøtte.
Flor kommer fra ByteDance/TikTok USA, hvor hun har jobbet globalt med produktutvikling, forbrukertrender og KI-basert analyse. I dentsu får hun en sentral rolle i videreutviklingen av selskapets innsiktsmiljø, og skal bidra til å styrke rådgivningen på tvers av dentsus forretningsområder.
– Mange selskaper står midt i raske endringer og økte forventninger. Innsikt og teknologi kan bidra til bedre beslutninger, dypere markedsforståelse og tydeligere prioriteringer. Jeg ser frem til å hjelpe kunder styrke konkurransekraften og skape vekst, sier Ortiz i pressemeldingen.
I sin nye stilling vil hun jobbe tett med markedsavdelinger, forretningsutviklere og ledere for å bruke innsikt som en aktiv driver for vekst – basert på en helhetlig forståelse av mennesker, markeder og teknologi.
– Vi har store ambisjoner for innsikt i dentsu, og Flor er en nøkkelperson i dette arbeidet. Innsikt skal ikke lenger være et støtteverktøy, men en drivkraft for hvordan vi skaper vekst for kundene våre. Hun bringer med seg en unik kombinasjon av teknologiforståelse, analytisk kompetanse og kulturell innsikt. Dette er en strategisk investering i både vår og kundenes fremtidige konkurransekraft, sier Stian Jansen, Chief Commercial Officer, dentsu Norge.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no