Fire byråer kjempet om 300-millionersavtale for Merkevaren Norge – nå er valget tatt 300 millioner kroner står på spill når Merkevaren Norge skal markedsføres internasjonalt. Nå har Innovasjon Norge valgt ny partner etter en tøff byråkamp.
Dentsu Norge rigger seg for vekst – henter tungvektere til ny satsing Dentsu Norge styrker sin kommersielle og faglige satsing gjennom to strategiske nyansettelser.
Dentsu Norge sikret eksklusiv tilgang til Googles nye AI-verktøy for videoproduksjon – VEO-2 vil sette en ny standard for kreativitet og effektivitet, sier Paal Fure.
Derfor mener de at små bedrifter bør ta markedsføring alvorlig med én gang Mange små aktører nedprioriterer markedsføring når de har ambisjoner om å vokse. Markedsdirektørene selv mener flere bør tenke annerledes.
Han blir dentsus nye leder for strategi i Norge Håkon Halvorsen Wik var markedsdirektør i Oda, nå går han til dentsu Norge.
Dentsu Norge vinner anbud på Norsk Tipping Totalt var det seks kvalifiserte leverandører som leverte tilbud.
Kjørte omfattende ansettelseskampanje – lader opp til runde to Dentsus utendørskampanje hadde stor suksess. Nå skal de sette i gang med ny runde til høst.
Paal Fure og dentsu Norge gjør noe de aldri har gjort før Lanserer for første gang en helhetlig ansettelseskampanje for å finne nye kolleger til hele byrå-familien.