E-posten som tikket inn skapte kaos for den norske grunderen: – Jeg har ikke skjønt før hvor stor ære det er å havne på denne listen – Det første jeg gjorde var å ringe mamma.
TRY Opt, Dentsu og Red Ant stiller med lag i ny hackathon-inspirert konkurranse MAKE Oslo arrangeres for første gang den 12.april i år, og er den første kreative konkurransen i Norge av sitt slag.
Anette Neller går fra Elg til TRY Råd Neller vil som prosjektleder i TRY Råd jobbe med å gjennomføre kampanjer, strategiprosesser og merkevarebygging for flere av de største kundene på huset.
Bureau bistår Teknas 150-årsjubileum Bureau har gjort et svært portrett av norsk innovasjon i anledning fagforeningens 150-årsjubileum.
Byråenes bruk av KI: Så langt har de kommet nå Hele 88 prosent sier at de bruker en form for generativ KI.
Hill & Knowlton styrker seniorstallen med Tor Asbjørn Hegge fra Dinamo For Tor Asbjørn Hegge var det Hill & Knowltons ambisjon om å tette gapet mellom kommunikasjon og management consulting, som lokket.
Ny designer til Netlife Mener Netlife er det ideelle miljøet, til tross for den aktuelle usikkerheten i markedet.
Kommunikasjonsbransjen sliter – konkursøkning i januar Ferske tall fra data- og analyseselskapet Experian viser at det har vært en kraftig økning i antallet konkurser i kommunikasjonsbransjen.
Oculos lanserer ny plattform Det norske teknologiselskapet er det første i Norden som utvikler en fullskala og fleksibel lojalitetsplattform med fokus på datasikkerhet.
Nå kan Googles AI lage annonsekampanjene dine Googles AI-modell Gemini kan hjelpe bedrifter med å lage bedre annonser.
TikTok satser på utdanning: Skal lokke flere unge kvinner til tech-bransjen Lanserer tech- og entreprenørkurs i samarbeid med ideell organisasjon.
NOVA Consulting Group etablerer Nova Advisory Skal arbeide i skjæringspunktene mellom varemerke, markedsføring, design og teknologi i møte med kundenes behov for å skape bærekraftig vekst og bygge digitale muskler i møte med fremtiden.
Whydentify kjøper seg inn i byrået Frantz Skal gjøre den tradisjonelle medierådgivningen enda mer datadrevet.
Ronny er nyansatt på KI i Netlife Ser fram til å utforske videre hvordan AI kan forenkle og effektivisere eksisterende og nye prosesser.
Dreper teknologien kreativiteten? «Det er mange som hevder at nettopp det som står her faktisk er tilfellet. Noen mener at teknologiens inntog i markedsføringen er selve dødsstøtet for kreativiteten. Vi drister oss til å være uenig med en slik påstand», skriver Jan Morten Drange i ANFO.
Vi trenger å vise variasjonene, og ikke minst formidle at tech ikke bare er for gutta «Ved å kommunisere hva ulike teknologiyrker innebærer, kan vi lettere tiltrekke oss begge kjønn.», skriver Mathilde Danielsen og Marthe Carlsen-Kirkemo.