Hvorfor skylder vi alltid på AI? «I reklame- og kommunikasjonsbransjen ser vi stadig at AI-teknologi blir syndebukken når noe ikke går som planlagt. Dårlige bilder? AI sin feil. Lite engasjerende innhold? AI sin feil. Denne typen reaksjoner, som vi ser i debatten rundt Friele-kampanjen, er rett og slett en avsporing», skriver Fredrik Pettersson i dette innlegget.
Dette er de tre viktigste trendene nå Vi går inn i en verden med større usikkerhet. Da bør du hive deg på disse trendene, mener eksperten.
Lederskap på liv og død «Employer branding er ikke lenger et buzzord – det er et spørsmål om overlevelse. Ledere som ikke forstår dette, vil se sine organisasjoner smuldre opp i kampen om de beste hodene», skriver Grete Faremo.
Så mange betaler for å bruke Snapchat nå Tirsdag var det Snap Partner Summit. Dette er de viktigste nyhetene derfra.
Advania Norge har fått ny kommunikasjonssjef IT-selskapet har hentet inn Madeleine Vehre Navekvien som ny kommunikasjonssjef for Advania i Norge.
Et siste farvel med Utro Hamster Et langsiktig arbeid med å få nordmenn over i BankID-appen, avsluttes på verdig vis. Anorak NoA står bak.
Gøril Rønning blir nordisk CEO i NoA Ignite Fra 1. september blir Gøril Rønning ny leder i NoA Ignite på tvers av hele gruppen
NPG og Spaceport Norway inngår strategisk partnerskap – Vårt samarbeid med NPG er en naturlig utvikling
Forlater Journey etter mer enn to år – går til nyopprettet stilling i Norsk Rikstoto Etter ti år i mediebransjen, trer Malin Maarud inn i en ny rolle som Head of Operations i Norsk Rikstoto.
JCP-byrået har åpnet Samsung pop-up-butikk Har bygget butikken som en liten sørkoreansk butikk og latt seg inspirere av både K-pop og K-tech.
Barbro Fagerbakk til TRY TRY har ansatt Barbro Fagerbakk som ny kundedirektør i konsernet. Fagerbakk kommer fra stillingen som kommersiell direktør i teknologiselskapet Avidly.
Kåra til ein av verdas aller beste reklamar: Norske Vegard står bak – I utgangspunktet var det ein umogleg ide.