Det ville vært et faglig selvmord «Det vi ikke må gjøre, er å stikke hodet i sanden og rope “JEG VIL IKKE!”», skriver Heming T. Welde-Hartvedt i dette innlegget.
Techbyen Horten lanserer verdens første analoge nettbutikk – Dette er det nærmeste du kommer en offline revolusjon.
Autentisitet blir den nye valutaen i KI-alderen – I en tid der alt kan automatiseres, blir autentisitet den viktigste valutaen, sier KI-ekspert.
Nå kommer generasjon Alfa Er du lei maset om hvor unike Gen Z er? Vel, nå må du forberede deg på å forstå generasjon Alfa.
Henter årets markedssjef-finalist til Frei Andreas Gundersen går fra CMO-jobb i Profitbase til rådgivningsselskapet Frei.
– Det er lite som skremmer meg så mye som et reklamebyrå som får ansvar for teknologiutvikling Torgeir Waterhouse med et klart budskap til norske reklamebyrå.
Melvær&Co og Plyo inngår strategisk samarbeid Kommunikasjonsbyrået Melvær&Co og teknologiselskapet Plyo inngår et strategisk samarbeid for å levere mer helhetlige løsninger til bolig- og eiendomsutviklere.
Zaptec fornyer merkevaren: – Vi skal være gjenkjennelige, også uten logo Elbilladeselskapet strammer inn identiteten og lanserer en ny merkevareplattform med én ambisjon: Å bli det naturlige valget for elbillading i Europa. Plattformen lanseres med en uvanlig vri – gjennom en musikkvideo.
NoA Ignite samler byråene i Norden – vil utfordre konsulenthusene NoA Ignite slår sammen sine nordiske selskaper og spesialistbyråene App Shack, Axenon og DK&A. Med 450 eksperter i fem land skal det nye selskapet ta opp kampen med de store konsulenthusene.
På tide å få bort følelsen av å jukse? «KI kan gjøre jobben raskere og smartere, og noen ganger bedre enn oss. Men når teknologien tar over deler av oppgaven, kommer fort spørsmålet: Er dette juks eller bare en ny måte å jobbe på?», skriver Christian Brosstad.
Fremtiden tilhører teknologien – og de som bruker den riktig «Det handler om å forstå hvem målgruppene er, hva som fungerer, og å kunne tilpasse budskap i sanntid – på tvers av plattformer», skriver Ina Iversen i dette innlegget.
Ny vri: – Historiefortelling selv de store mediehusene ville vært misunnelige på – Vi ønsket å trigge leserne.
Byrålederen slutter brått: – Det handler ikke om at noe manglet i Bloom Etter krevende omstilling og nye retninger i Bloom, tar Camilla Forberg steget videre til Xplora.
I stedet for å holde fast på gamle dogmer, burde vi kanskje heller lytte til den yngre generasjonen? «Er det virkelig nødvendig å «tenke, puste og leve for jobben omtrent 8 timer hver dag»?», spør Marius Amundsen Flaget i dette innlegget.
Corporate Communications har lagt tidenes år bak seg Veksten drives av selskapets satsning på rådgivning til kunder innen teknologi og energiomstilling, og tjenester knyttet til finansielle transaksjoner til private equity og børsnoterte selskaper.