– Det er flott å ha en partner som Pepsi MAX, som ønsker å skape en stor plattform for å gjøre idretten vår mer synlig

Caroline Graham Hansen blir ny Pepsi Max-ambassadør i Norge

Skal jobbe sammen for å skape en mer inkluderende fotballverden.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Målet er å inspirere flere unge, spesielt jenter, til å følge drømmene sine og å endre misoppfattelser og fordommer.

Det melder Pepsi i en pressemelding, torsdag.

– Det er flott å ha en partner som Pepsi MAX, som ønsker å skape en stor plattform for å gjøre idretten vår mer synlig, sier Graham Hansen, som spiller på det norske landslaget og for FC Barcelona.

– Kvinnefotballen har hatt en enorm utvikling de siste tiårene, men sliter fortsatt med fordommer og for lite oppmerksomhet. Inkludering er en hjertesak for Pepsi MAX, og vi jobber for at alle skal ha de samme mulighetene innen fotball. Vi er stolte over å jobbe sammen med Caroline med dette. Målet er å skape all den blesten og oppmerksomheten idretten fortjener og å synliggjøre den store underholdningsverdien fotballen har, sier Eric Schmidgall, Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo Nordic.

Pepsi MAX Norge har laget en egen kampanje med Caroline som vil bli brukt her i landet, for å øke oppmerksomhet og skape trafikk til nettsiden. Dette skjer samtidig med den internasjonale TV-kampanjen til Pepsi MAX, «Play to Inspire», som feirer innovatørene som former fotballens nåtid og fremtid – på og av banen.

Powered by Labrador CMS