Fra venstre: Per Olav Loftskjær (Country Managing Director Coca Cola), Tonje Haugen (markedsdirektør Coca Cola Norge & Island), Cathrine Instebø (daglig leder Skiforbundet langrenn), Jonas Olsson (sponsoransvarlig Coca Cola) og Andrea Bell Pedersen (markeds- og partneransvarlig Skiforbundet langrenn).

Skiforbundet langrenn og Powerade inngår nytt partnerskap

Powerade blir med på skilaget.

Publisert

– Vi er utrolig glade for å få Powerade med på laget. De deler våre verdier og vårt syn på hva langrenn handler om: glede, prestasjon og inspirasjon, sier Cathrine Instebø, daglig leder i Skiforbundet Langrenn i en pressemelding.

Powerade er en global sportsdrikk for både eliteutøvere og mosjonister som trenger påfyll under utholdenhetstrening. 

For merkevaren er partnerskapet en mulighet til å bidra til utviklingen av langrenn, og fellesskapet som preger miljøet, står det i meldingen.

– Langrenn handler om mye vi kjenner oss igjen i: utholdenhet, lagånd og gleden ved å prestere sammen. Norske langrennutøvere er blant verdens fremste utholdenhets-atleter, og vi gleder oss til å bidra til optimal ytelse med påfyll fra våre sportsdrikker, sier Tonje Haugen, markedsdirektør i Coca-Cola Norge.

– Vi vil støtte både utøvere, støtteapparat og hele skifamilien – hele veien fra de som kjenner på skigleden på hjemmebane, til eliteutøverne på landslaget, legger hun til.

Samarbeidet omfatter både menn og kvinner elite og paralandslaget.

– Powerade forstår hva som kreves for å skape energi og overskudd, både i og utenfor løypa. De blir derfor mer enn en sponsor, de blir en del av laget, sier Cathrine Instebø.

Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no

Powered by Labrador CMS