Glemmer vi produktet? Glemmer vi at produktet er en av våre viktigste kommunikasjonskanaler i en urolig tid med reduserte markedsbudsjetter?
Coca Colas «Holidays are coming» er tilbake på norske TV-skjermer i år Filmen gjør comeback etter noen års fravær.
Merkle henter fra Coca-Cola, OTG og Kikkut Kommunikasjon Har hentet inn nøkkelkompetanse og spår videre vekst for byrået.
Zombier inntok Drammens gater: – Fanta skal være en merkevare som gjør ting litt annerledes Laget AR-stunt i forbindelse med halloween.
To nordmenn sentrale i Coca-colas nye kampanje Ny plattform danner grunnlaget for selskapets kommunikasjon fremover.
Ronaldo fjernet Cola og verdien stupte – Pogba fjernet øl og økte Heinekens aksjeverdi Christiano Ronaldos Coca Cola stunt førte til milliardfall for brusgiganten. Paul Pogba som fjernet en Heineken flaske, hadde ikke samme effekt som den portugisiske fotballstjernen utløste.
Coca-Cola tar i bruk 3D-lyd i julekampanje: – Nyskapende For å bringe lytterne et steg nærmere tar brusgiganten nå i bruk 3D-lyd.