Gjengen i Frank & Dick startet opp i september 2019, og har allerede utmerket seg innen kundetilfredshet. Bakerst på bilder Ludvik Høegh-Krohn, Isak Løvli, i midten Simen Strandberg, Eirik Bilet, Matilde Brandt, og fremste rad Stine Dragsnes, Marius Møller, Henrikke Dyrkorn, Benedicte Ødegaard

Best på kundetilfredshet innen Performance

frank & dick vinner kundene.

Publisert Sist oppdatert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Dette er veldig viktig for oss, sier en fornøyd byråleder i frank & dick, Ludvik Høegh-Krohn.

Høyest kundetilfredshet 2021

DESIGN: Neue Design Studio

EVENT & BRAND EXPERIENCE: Kulturkompaniet

MARKETING DATA & TECHNOLOGY: Amidays

MEDIA: Mood Communication

PERFORMANCE: frank & dick

PR & KOMMUNIKASJON: Iteo

REKLAME HK Reklamebyrå

Byrået startet opp i september 2019, og nå har de vunnet kategorien «Høyest kundetilfredshet 2021» innen performance i Regi Årets Byrå. Vinnerne i de syv ulike kategoriene ble annonsert fredag i forrige uke.

– Dette er den første muligheten vi hadde, så det er klart det betyr veldig mye for oss. Det finnes mange kåringer hvor vinnerne kåres av en jury, men i dette tilfellet er det kundene som avgjør.

Høegh-Krohn sier at de blir ekstra motivert av slike kåringer.

– Det er fint å få en såpass positiv tilbakemelding fra kundene våre. Vinner vi på bakgrunn av en jury, vet vi at vi gjør mye faglig riktig, men når det kommer fra kundene, betyr det jo at den samlede innsatsen til de ansatte blir satt pris på av kundene våre. Begge type utmerkelser har absolutt verdi for bransjen, avslutter byrålederen.

Årets Byrå melder på sin hjemmeside at det var færre deltakende byråer i år grunnet pandemien. De vil ikke kåre vinnere som tidligere, men belønne byråene med høyest kundetilfredshet.

– Byråene belønnes ved at de blir annonsert på hjemmesiden, samt et diplom som skal sendes ut til byråene som har vunnet, skriver Clara Karlsson i Regi Research & Strategi, i en e-post til KOM24.

Powered by Labrador CMS