Jasmina Lie og Elnaz Esmailzadeh.

Schibsted har hentet inn Norges beste medieselger

Jasmina Lie går inn i rollen som videospesialist.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

Jasmina Lie forlater Aller til fordel for rollen som Videospesialist i Schibsted. Dette opplyses i en pressemelding onsdag.

I Aller har hun jobbet som strategisk konsernkundeansvarlig med ansvar for flere av de største kundene. I fjor havnet hun på pallen som «Norges Beste Medieselger» hos Mediaforum, og vant «Aller Best» i år.

– Jeg gleder meg stort over å gå inn i rollen som Schibsted sin nye videospesialist. VGTV har en unik posisjon som Norges største og beste Web-TV-aktør. At jeg nå får være med på reisen videre med å skape og videreutvikle effektfulle videoplasseringer for våre annonsører, er utrolig spennende. Samtidig ser jeg fram til å kunne bidra til å innhente mer kunnskap og innsikt om web-TV-markedet som er i sterk vekst, sier Lie.

I den nye rollen får hun ansvar for kommersialisering og forretningsutvikling av Schibsted sine videoprodukter på alle deres siter, med VGTV i spissen.

– Jeg er veldig glad for at vi har fått Jasmina med på laget. Som videospesialist har hun en viktig nøkkelrolle i vår salgsorganisasjon, hvor video er et av våre viktigste forretningsområder med sterk vekst. Jasmina har en sterk faglig kompetanse og enormt driv, og er i tillegg utrolig positiv og engasjert, sier Head of Product and Concept i Schibsted Marketing Services, Elnaz Esmailzadeh.

Powered by Labrador CMS