Schibsted skal kutte en halv milliard – dette betyr det for Partnerstudio Sier de vil gjøre kostnadsjusteringer underveis i 2023.
Fredrik Fornes inn på prestisjetung liste To nye navn entrer listen over ledere som har utmerket seg positivt i bransjen.
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Schibsted avvikler innholdsbyrået Manus – Det er med tungt hjerte at beslutningen om å avvikle Manus AS er tatt, sier styreleder Mikaela Folkestad.
Vi vil, men får det ikke helt til «25 år med sosiale medier - en vill vekst, uten grenser for hva kanalen kan brukes til. Ståle Lindblad oppsummerer det godt i sitt innlegg på KOM24 nå i romjulen. Noen som kjenner seg igjen?», skriver Hanne Lohne i dette innlegget.
Circle K øker satsingen innen omstillingen til elektrisk mobilitet – henter merkevaredirektør fra Orkla Henter Elin Bøe fra Orkla og Jan Hansteen Solhøy fra Vipps.
«Gigantene er med andre ord fortsatt giganter» «Et skråblikk på gigantenes rapporterte kvartalstall», av Jan Morten Drange.
Ole Petter Nyhaug fikk årets hederspris på Mediaforum – Har gjennom en årrekke bidratt til å gjøre sine omgivelser litt klokere og litt mer åpne.
Publicis henter fra Schibsted, Mastiff og JCP: – Tre fagpersoner fra øverste hylle Fyller på med to redaktører og en prosjektleder.
Snapchat stakk av med seieren i årets Kanalbattle Martin Wenstad Janssen og Per Christian Teslo sørget for Kanalbattle-seier og fikk skryt for lydlogo – Duoen fikk umiddelbar interesse fra TINE: – Kanskje dette blir lansert en gang.
Mener norske markedssjefer har manglende fokus på nye kunder Halvparten av norske bedriftsledere oppgir i en ny, stor undersøkelse å ha hovedfokus på eksisterende kundemasse i stedet for å jakte nye – det bekymrer ekspertene.
Snart legger Bauer Media fram «Den store podrapporten 2022» – Noe vi ser er at lyttervanene våre har stabilisert seg.
Dintero jakter utviklere med utendørsreklame – Ikke en mediekanal vi normalt ville brukt, sier markedssjef Kaja Amundsen Tenfjord.
Grethe Malkmus får ny rolle i Schibsted Blir en del av Schibsteds konsernledelse for å lede Schibsteds People and Communication-avdeling.
Helthjem ansetter ny markedssjef – henter fra egne rekker – Jeg ønsker å bidra med å gjøre Helthjem enda mer synlig, sier Marte Grevle.