Topplederne om krisene de har håndtert: – Det gjør vi aldri igjen Avtroppende Schibsted-sjef Kristin Skogen Lund forteller om hvordan pandemien endret kommunikasjonen i selskapet. Og Innovasjon Norge-sjefen deler en PR-flause han aldri vil gjenta.
Fjordkraft og Apriil kastet seg rundt for få med markedsføringsstuntet da konkurrenten ble kjøpt opp Fjordkraft med stunt da konkurrenten ble kjøpt opp.
Disse talentene deltar i Schibsteds nye talentprogram Talentprogrammet er skreddersydd og består av 12 «up-and-coming» talenter på tvers av mediebyråene.
Max Social-sjefen om Bernt Hulsker-saken: – Krasjkurs i krisehåndtering – Jeg har ikke barn selv, men av og til føles det som om jeg har 40 stykker.
Oda ble årets markedsfører Onsdag kåret MFO hvem som er den beste markedsføreren. Oda stakk av med prisen.
Duoen fra TRY Reklame skal representere Norge i Young Lions Digital Mathias Sandvik og Hallvard Vaaland skal representere Norge i Cannes i juni.
Disse seks kjemper om å bli «Årets Markedsfører» Vinneren stikker av med én million i annonsekroner hos Schibsted.
Ser en endring i Sophie Elises profilering – har friheten til å velge og vrake Sophie Elise har vært gjenstand for kontroverser, men nå ser eksperter en profilendring til Norges største influenser.
Sluttet etter til sammen 30 år i Schibsted. Nå har de startet eget byrå – Vi skal være et lite og effektivt byrå.
Fredrik Stavik blir bærekraftssjef i Schibsted Delivery – Vi skal gjøre det vi kan for å kutte utslipp fremover.
Det store lagersalget? «Det har blitt sagt før, også av undertegnede; Skal norske media utfordre de globale gigantene er det ikke da lurt å samarbeide?», skriver Jan Morten Drange.
Schibsted og Polaris Media utvider annonse-samarbeid Schibsted utvider sin tilstedeværelse på det norske annonsemarkedet.
Medienes største problem er ikke Meta og Google, det er arroganse «Responsen fra Schibsted og Amedia på min kritikk av annonseproduktene de tilbyr norske annonsører forteller alt om hvorfor norske medier sliter», skriver Ståle Lindblad.
Full strid om annonse-løsninger: – Blir oppgitt Schibsted og Amedia er enige i at de fremdeles har ting å jobbe med. Likevel mener de at mulighetene for å annonsere hos norske medier bør være svært attraktive.
Årets pitcher: – Ingen kan slå oss Kanalenes viktigste pitch i løpet av året ble presentert i går. Her er noen av bidragene:
Snapchat vant årets Kanalbattle Snapchat dro det lengste strået, og stakk av med seieren i Kanalbattle 2023.