Snart skal flipfloppene på og skuldrene ned for Young Lions Print-teamet Josephine Berntzen og Markus Schrødahl kan snart puste lettet ut og nyte Cannes-sirkuset. Allerede tirsdag leverer de sitt bidrag i Print-klassen.
Amedia sanket flere priser i New York – Det er en stor ære å motta en så betydningsfull anerkjennelse.
Amedia henter ny leder for analyse og innsikt Ørjan Norbom skal styrke Amedia innenfor fagfeltet: – En meget god rekruttering.
Schibsted og Amedia inngår annonseavtale med Adnami Skal levere annonser med høy påvirkningskraft og rekkevidde på tvers av Norden
NRK og Schibsted er de mest attraktive som arbeidsgiver - kun to byråer inne på topp ti Det viser de siste funnene i Tefts bransjeundersøkelse: TRY og Anorak må ta til takke med henholdsvis sjette og tiende plassering.
Amedia Innholdsbyrå utvider i Nord-Norge - henter seks nye innholdsprodusenter – Endelig blir vi ett content-rike i Amedia.
Edvard Heio Kobro blir en del av Amedias samfunnsavdeling Tiltrer rollen som rådgiver for samfunns- og myndighetskontakt: –
Snapchat stakk av med seieren i årets Kanalbattle Martin Wenstad Janssen og Per Christian Teslo sørget for Kanalbattle-seier og fikk skryt for lydlogo – Duoen fikk umiddelbar interesse fra TINE: – Kanskje dette blir lansert en gang.
Pol med kampanje om mental helse – Amedia gir gratis annonseplass i sine aviser – Det er alt for mange unge i dag som føler seg forlatt og oversett, selv etter at de har bedt om hjelp. Sånn skal det ikke være. Så om dette kan bidra bare ett gram, blir vi fornøyde.
Sex og Politikk utestengt fra Facebook for tegning – defineres som porno Organisasjonen delte en invitasjon til en konferanse initiert av Helsedirektoratet. Nå nektes de annonsering på Facebook: – Sensurerer menneskerettigheter, sier Tore Aasheim i Sex og Politikk.
Helthjem ansetter ny markedssjef – henter fra egne rekker – Jeg ønsker å bidra med å gjøre Helthjem enda mer synlig, sier Marte Grevle.
Undersøkelse: Det finnes ikke grønne dagligvarekjeder i Norge Amedias undersøkelse viser at det er en ledig posisjon i Norge som grønn dagligvarebutikk, forteller Christine Hoel-Aamodt.
Amedia oppretter ny samfunnsavdeling: Ansetter Helene Wille Lund Aviskonsernet Amedia styrker den nye samfunnsavdelingen og ansetter ny kommunikasjonsrådgiver.
GK vinner Amedias første «Tett På» GKs kampanje for Opel er kåret til den beste reklamen i Amedia Marked sine lokale medier for første tertial.
Diar lanserer ny modell for måling av digital dekning Benytter førstepartsdata til å beregne dekning per kampanje.
Publicis styrker innholdsmiljøet med tre nye Publicis eget innholdsmiljø, SHIFT, fortsetter veksten, og henter redaktør fra Schibsted Partnerstudio, innholdsprodusent fra Amedia og designer fra SMFB.