Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
HubSpot og TikTok inngår samarbeid for å nå B2B-markedet Sammen skal HubSpot og TikTok gjøre det enklere for virksomheter å finne ny kunder.
BankAxept er på lufta med sin største B2B-kampanje noensinne Det er ikke alle bedrifter som er klare over hvilke fordeler man har med BankAxept som betalingsløsning. Det skal en ny B2B-kampanje signert Anorak NoA og Publicis Starcom endre på.
Flere vil kjøpe mer fra markedsføringsbyråer framover: – Overraskende Flere bedrifter sier de vil sette av mer penger til ekstern hjelp på markedsføring framover.
B2B-kjøpere finner netthandelsopplevelsen frustrerende Spår sterk B2B e-handelsvekst, selv i møte med vanskelige økonomiske forhold.
Mener pengemangel og tidspress er en dårlig unnskyldning for slett markedsføring Mange skylder på dårlig tid og for lite penger når de ikke oppnår ønskede resultater.
NPG henter ny event-sjef fra Nor-Shipping Merkevarebyrået, NPG, henter Knut Erik Dahle som ny leder for selskapets eventavdeling.
TechMarketing fyller fem år: Bytter styreleder Besvarer et udekket behov for å dele praktisk kunnskap blant teknologi-markedsførere.
Snart vil Microsoft endre måten du jobber på ved hjelp av kunstig intelligens Spennende integrering av avansert kunstig intelligens i nærmeste fremtid.
For ett år siden tenkte hun det ble for «futuristic» å snakke om AI. Nå er det på alles lepper Emilie Nøss Wangen fra TRY mener tre punkter er spesielt viktig innenfor datadrevet B2B-markedsføring i dag.
Rosenborg med storsatsing på markedsføring Euforiske vibber har preget Utbrudd–kontoret etter de ble valgt som samarbeidspartner for arbeidet.
TRY vinner sin tredje løve – sikrer bronse i Cannes TRY får bronse for «Das Chair» og har nå løver i både gull, sølv og bronse. B2B-ringrev sier stolen var hårfint nærme en sølvløve.
– Husk at du snakker til mennesker GKs kreative leder vil ha en endring i måten man tenker B2B-markedsføring på.
Aller Media styrker laget på innovasjon og content Henter inn Amin Dahir Addow og Amber Sophia Rupani.
Dintero styrker markedsteamet - henter Helene fra Nettrafikk – Vi jobber kontinuerlig med vekst ved å bygge merkevare. Vi ser at bieffekten av dette er at de aller dyktigste kandidatene nå velger oss.
Her jobber de som er mest fornøyd med det faglige miljøet i bransjen Dette kommer fram i årets «Bransjerapporten» fra Teft.
Dintero jakter utviklere med utendørsreklame – Ikke en mediekanal vi normalt ville brukt, sier markedssjef Kaja Amundsen Tenfjord.