Nå har Surfs lansert sin visuelle identitet Som navnet antyder henter de inspirasjon fra surfingens verden.
Ny rapport: Dette sliter flere bedrifter med i markedsføringen Inbound og MFO presenterte sin B2B-rapport, som blant annet viser at flere bedrifter mislykkes med å få på plass en helhetlig markedsføringsstrategi.
Hvorfor lykkes noen B2B-bedrifter, mens andre stagnerer? «Hva skiller egentlig vinnerne fra dem som aldri når toppen?», spør Ashkan Parvizian i dette innlegget.
Jeg håper Narify dropper fokuset på kontroll «Kjære Narify. Det magiske med LinkedIn, er det stikk motsatte av hva dere selger som unikt», skriver Meri Wiik.
Morgenstern og Poweroffice med B2B-stunt De neste par dagene samles flere tusen ledere til konferansen på Lillestrøm. En perfekt anledning til å markedsføre sitt regnskapssystem til nettopp bedriftsledere, mener PowerOffice.
Ny undersøkelse: Flere norske toppledere vil drive merkevarebygging Men de vil ikke høre på forskningen.
Kommunikasjonshuset styrker teamet med flere «hjemflyttere» – Jeg hadde ikke flyttet hjem uten en kjekk jobb, sier Ingrid Garvik.
Derfor er fotballklubbene på LinkedIn Klubbene når helt andre målgrupper på LinkedIn enn på andre plattformer, opplyser de.
HubSpot og TikTok inngår samarbeid for å nå B2B-markedet Sammen skal HubSpot og TikTok gjøre det enklere for virksomheter å finne ny kunder.
BankAxept er på lufta med sin største B2B-kampanje noensinne Det er ikke alle bedrifter som er klare over hvilke fordeler man har med BankAxept som betalingsløsning. Det skal en ny B2B-kampanje signert Anorak NoA og Publicis Starcom endre på.
Flere vil kjøpe mer fra markedsføringsbyråer framover: – Overraskende Flere bedrifter sier de vil sette av mer penger til ekstern hjelp på markedsføring framover.
B2B-kjøpere finner netthandelsopplevelsen frustrerende Spår sterk B2B e-handelsvekst, selv i møte med vanskelige økonomiske forhold.
Mener pengemangel og tidspress er en dårlig unnskyldning for slett markedsføring Mange skylder på dårlig tid og for lite penger når de ikke oppnår ønskede resultater.
NPG henter ny event-sjef fra Nor-Shipping Merkevarebyrået, NPG, henter Knut Erik Dahle som ny leder for selskapets eventavdeling.
TechMarketing fyller fem år: Bytter styreleder Besvarer et udekket behov for å dele praktisk kunnskap blant teknologi-markedsførere.