Mener pengemangel og tidspress er en dårlig unnskyldning for slett markedsføring Mange skylder på dårlig tid og for lite penger når de ikke oppnår ønskede resultater.
NPG henter ny event-sjef fra Nor-Shipping Merkevarebyrået, NPG, henter Knut Erik Dahle som ny leder for selskapets eventavdeling.
TechMarketing fyller fem år: Bytter styreleder Besvarer et udekket behov for å dele praktisk kunnskap blant teknologi-markedsførere.
Snart vil Microsoft endre måten du jobber på ved hjelp av kunstig intelligens Spennende integrering av avansert kunstig intelligens i nærmeste fremtid.
For ett år siden tenkte hun det ble for «futuristic» å snakke om AI. Nå er det på alles lepper Emilie Nøss Wangen fra TRY mener tre punkter er spesielt viktig innenfor datadrevet B2B-markedsføring i dag.
Rosenborg med storsatsing på markedsføring Euforiske vibber har preget Utbrudd–kontoret etter de ble valgt som samarbeidspartner for arbeidet.
TRY vinner sin tredje løve – sikrer bronse i Cannes TRY får bronse for «Das Chair» og har nå løver i både gull, sølv og bronse. B2B-ringrev sier stolen var hårfint nærme en sølvløve.
– Husk at du snakker til mennesker GKs kreative leder vil ha en endring i måten man tenker B2B-markedsføring på.
Aller Media styrker laget på innovasjon og content Henter inn Amin Dahir Addow og Amber Sophia Rupani.
Dintero styrker markedsteamet - henter Helene fra Nettrafikk – Vi jobber kontinuerlig med vekst ved å bygge merkevare. Vi ser at bieffekten av dette er at de aller dyktigste kandidatene nå velger oss.
Her jobber de som er mest fornøyd med det faglige miljøet i bransjen Dette kommer fram i årets «Bransjerapporten» fra Teft.
Dintero jakter utviklere med utendørsreklame – Ikke en mediekanal vi normalt ville brukt, sier markedssjef Kaja Amundsen Tenfjord.
Espen Mathisen ny CMO i Cobuilder Kommer fra stillingen som markeds- og kommunikasjonssjef for det globale medtech-selskapet Siemens Healthineers.