Fra venstre: Kjell S. Rakkenes (Nortura), Ingrid Wilberg Arnesen (Tine), Tor W. Andreassen (NHH) og Pål Rasmus Silseth (BI).

Mener melkemangel kan skade Tines omdømme: – Tillit tar tid å bygge, men ikke å rive

Tine og Nortura får kritikk for mangelen på blant annet melk og egg i butikkene. Omdømmeeksperter mener dette kan få negative konsekvenser.

Publisert Sist oppdatert

For å lese denne saken må du være abonnent

Et abonnement gir tilgang til alt innhold og vi har følgende tilbud

Måneds-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes én gang i måneden

1 kr
første måned

Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid

KJØP

Års-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Spar 378 kr
  • Fornyes én gang i året

1.890 kr
per år

Ingen bindingstid

KJØP

Toårs-
abonnement

  • Tilgang på all vår journalistikk
  • Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
  • Fornyes hvert andre år
  • 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder

3.390 kr
Gjelder for to år

Ingen bindingstid

KJØP

Powered by Labrador CMS