Morgenstern kutter i antall konkurranser de vil være med i – Vi vil konkurrere mot de beste og ikke kaste bort tid og penger.
Trigger vant millionkamp om Osloskolen Det var sju byråer i kampen, men Trigger gikk til topps og sikret seg kontrakten verdt opptil 20 millioner kroner.
Krogsveen har valgt Ring 2 som ny byråpartner Etter konkurranse med fire byråer har eiendomsmegleren valgt Ring 2 som sin nye strategiske og kreative partner.
Vant millionkontrakt etter krevende anbud: – Bør justeres Telemark fylkeskommune har valgt Aksell som ny reklamepartner. Fjuz, som skal utføre jobben, er glad for tilliten, men mener offentlige anbud bør bli mindre tidkrevende.
Dette mener annonsørene om Mediebyråforeningens nye anbudsveileder – Kompensasjon løser ikke byråenes frustrasjon.
ANFO-sjefen kritisk til nye pitche-føringer: – For omfattende Ny veileder skaper diskusjon mellom bransjeforeningene.
The Well velger Nucleus som nytt PR-byrå Nordens største spa- og hotellresort, har valgt kommunikasjonsbyrået Nucleus som sin nye PR-partner etter en byråkonkurranse.
Altibox velger WAL som nytt reklamebyrå Denne våren har Altibox gjennomført en byråkonkurranse bestående av flere trinn, der flere av landets mest toneangivende reklamebyråer har deltatt.
Byråene ser ulikt på nye pitch-anbefalinger: – Litt vagt ANFO og Kreativt Forum har lagt fram felles anbefalinger til byråkonkurranser. Dette sier reklamebyråene.