Krogsveen har valgt Ring 2 som ny byråpartner
Etter konkurranse med fire byråer har eiendomsmegleren valgt Ring 2 som sin nye strategiske og kreative partner.
Samarbeidet er godt i gang, og både annonsøren og byrået melder om god kjemi, korte beslutningslinjer og en felles forståelse for hva som kreves for å skape langsiktig merkevarebygging.
– Vi lette etter et byrå som virkelig forsto oss, målgruppene våre og markedet, og i Ring 2 fant vi nettopp dette, sier Karin Bruteig Lund, salgs- og markedssjef i Krogsveen, i en pressemelding.
– Byrået skal bidra med å styrke posisjonen vår ytterligere gjennom en helhetlig tilnærming til merkevaren, tydelig kommunikasjon og kreative løsninger. Så langt er vi svært entusiastiske til prosessen, fortsetter hun.
Arbeidet begynte med en grundig prosess for utvikling av ny merkevareplattform og identitet for selskapet.
Per Kristian Voss Halvorsen, daglig leder i Ring 2, sier Krogsveen er en sterk merkevare med en spennende historie og tydelige ambisjoner.
– Dette har ikke minst kommet fram gjennom interne undersøkelser og workshops som de ferske samarbeidspartnerne allerede har gjennomført. Det er utrolig gøy å få tilliten til å være med på å utvikle dette videre, og vi ser fram til å gjøre mye spennende sammen, sier han.
Ring 2 skal bistå Krogsveen med identitet, merkevarebygging, kampanjer og løpende kommunikasjonsoppgaver – både strategisk og operativt.
– Vi opplevde en god dynamikk i pitsjen og merket fort at det var et godt match, både faglig og menneskelig. Det er viktig for oss å jobbe med folk som både utfordrer og inspirerer, avslutter Lund.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no