Wolts PR-sjef: – Vi har svart på alt Christian Kamhaug i Wolt sier de har svart pressen på alle henvendelser, til tross for at de ikke synes budskapet deres kommer godt nok fram.
Går hardt ut mot podkast-reklame: – Slår ihjel sin egen journalistikk Aftenposten har solgt reklameplass i podkast-format til Wolt. Det får ekspert til å reagere.
Wolt nådde ikke fram med budskapet sitt i pressen. Da valgte de å betale Wolt har vært gjenstand for kritikk i flere saker i mediene den siste tiden. PR-sjef Christian Kamhaug sier de ikke får nok oppmerksomhet når de svarer på beskyldningene, og har nå valgt å betale for en episode av podkasten «Forklart».
– Stadig flere er skeptiske til å legge alle eggene sine i Meta-kurven Disse trendene bør man følge med på innen innholdsmarkedsføring akkurat nå, ifølge byråene.
Byråene deler: Dette er de viktigste trendene innenfor content marketing – Stadig flere ønsker innholdet sitt produsert av KI.
Egeland brukte god tid før hun valgte Los & Co: – Store nok til å kunne være oppe å nikke med de aller største Tidligere direktør for innholdsmarkedsføring i Publicis Norge, Maria Egeland, bestemte seg på vårparten at tiden var inne for å skifte jobb.
Quickorder henter fra Coca Cola Company for å styrke markedsavdelingen Selskapets fremoverlente startegi lokket Caroline Strømme til stillingen: – De tilbyr allerede svært etterspurte tjenester, men stopper ikke å utvikle seg.