Dette kan din virksomhet få igjen ved å svare kunder i sosiale medier Aktivitet i sosiale plattformer kan skape organisk vekst, mener SoMe-folkene i Elg.
Sørget en kinesisk app for borgerlig valgseier? «Å være aktiv på TikTok er ikke lenger valgfritt, men en nødvendig del av markedsmiksen for å nå de unge.», skriver Susanne Vedvik Kalleberg i Elg.
For all del: Send de unge håpefulle vår vei! «En bransje uten de ivrige, lærevillige og dedikerte “juniorene”? Det er både en trist, men også en skummel vei å gå», skriver Tonje Hallén Askim i Elg, med hele byrået i ryggen.
Kine skal jobbe med sosiale medier i Elg Skifter beite for å jobbe strategisk og kreativt med sosiale medier i Elg.
Tonje Hallén Askim tar over som byråleder i Elg – Med hennes strategiske bakgrunn er vi godt rigget til å utvikle Elgs posisjon som SoMe-byrå ytterligere, slik jeg ser det har vi så vidt startet, sier konserndirektør i Ahead Group, Kjetil Botten Skogly.
Siri Platou starter året med ny jobb i Publicis-huset Skal lede Publicis-huset sin satsing på innholdsmarkedsføring og sosiale medier.
Dette tror SoMe-rådgiveren vil gjelde i 2023 Andrea Brygaard i Elg oppsummerer sosiale medier for i år, og kommer med sine spådommer for 2023
Så mye tjente norske reklame-topper i fjor I vårt utvalg skiller elleve millioner kroner mellom topp og bunn av oversikten.
Elg lærer bort andre om TikTok – på sin egen konto har de 617 følgere Startet TikTok-kontoen for å lære, forteller Jonas Fagerberg.
Farlig trend florerer på TikTok – Trenden strider mot absolutt alt vi anbefaler, forteller pressesjef i Kreftforeningen, Elisabeth Jakobsen.
Instagram innfører betalt innhold – Blir spennende å se om folk er villige til å betale, forteller SoMe-ekspert i Elg, Andrea Brygard.
Anne Cathrine fra Elg la ut deres eget innlegg på en kundes instagramkonto – Jeg la ikke merke til tabben før en kollega sendte meg SMS med et lite hint om hva jeg hadde gjort.
Unge amerikanere bruker TikTok i abort-protest – Vi vet at ting som begynner på TikTok, kan vokse til å bli mye mer, forteller TikTok-ekspert og designer i Elg, Samra Avdagic.
Andrea i Elg avslører en tabbe hun gjorde på jobb – Performance-folk vet hva jeg snakker om, og det svir ganske greit i både magen og pengesekken.
– Du har ett sekund til å lykkes med en TikTok – Alt kan trende og det er plass til absolutt alt og alle, sier Jonas Fagerberg i Elg.
SoMe-byrået styrker TikTok- og YouTube-kompetansen Elg etablerer egne spesialist-teams: – Viktig for oss å sikre spisskompetanse i alle kanaler, sier byråleder Siri Platou.
Elg ønsker å tydeliggjøre behovet for spesialistbyråer Opplever enorm vekst etter at de ble et eget selskap under Ahead Group.