Anita har byttet ut luftfarten med bank: – Det er greit å ikke stå i kriser hele tiden Bare 14 dager etter at hun var ferdig i Flyr var hun i gang med sin nye jobb.
DNB henter fem nye til markedsavdelingen – Dette er skikkelig «360»-jobber og da er vi ekstra glade for å få kollegaer som har erfaring fra en rekke fagdisipliner og bransjer, sier Aina Lemoen Lunde.
Sandaker-Nielsen flyr solo: – Ble tvunget til å lete etter noe annet Lasse Sandaker-Nielsen og 400 Flyr-ansatte måtte plutselig ut på jobbjakt da flyselskapet ble begjært konkurs. Nå begynner den tidligere rådgiveren for seg selv.
Tidligere Flyr-topp starter for seg selv Lasse Sandaker-Nielsen oppretter eget kommunikasjonsselskap.
Steffen Sundt får utvidet ansvar i Flyr Stepper inn i rollen som PR-koordinator og pressekontakt – i tillegg til nåværende rolle som markedskoordinator.
«Budskapet mitt er enkelt: spleis på regninga, støtt idretten, så kan dere fortelle om det så mye dere bare vil» «Hva var bakgrunnen for at akkurat de to stilte opp sammen? Er det betalte PR-tjenester som har iscenesatt det hele?», skriver Daniel Holmeide Strand.
Fotballtopp beskylder Flyr for å kjøpe seg bedre omdømme – Dette framstår som posering, sier han. – Gi oss en sjanse, svarer Flyr.
Lasse har jobbet med kommunikasjon i Norwegian og Norse – Nå går han til Flyr – Lasse passer godt inn i vår kultur.
Internkommunikasjonen er viktig for Flyr – har egen idéboks på intranettet – Det er god takhøyde for å komme med ideer og innspill på tvers av avdelingen, sier kommunikasjonsdirektør Anita Svanes.
Svanes i Flyr spår at vi også neste år vil vi se at kommunikatørene bidrar på flere områder – Alt fra ekstern- og intern kommunikasjon, samfunnskontakt, beredskap og ofte innen bærekraft. Nettopp fordi så mye av dette henger sammen.
Slik kom Macks ølbryggeri seg inn på det australske markedet – helt uten markedsføring Etterspurt og eksotisk Down Under.
Det ferske flyselskapet Flyr har ansatt kommunikasjonsdirektør – Dette blir en unik og svært spennende mulighet til å bidra i den videre utviklingen av hele Norges nye flyselskap, sier hun.
Dette er byråene flybransjen får kommunikasjonshjelp av Både Norwegian, Flyr og Norse Atlantic Airways benytter seg av samme byrå.