En annonsekampanje slipper ut 5,4 tonn CO₂ – Derfor hyller TRYs SoMe-sjef nye bærekraftsregler – Man får et varig konkurransefortrinn.
Dropper Meta-annonsering: – Vi vil være på riktig side av både jussen og etikken Flere store norske annonsører velger bort plattformen.
Meta ilagt kjempebot av EU Meta er ilagt en bot på 390 millioner euro for å ha brutt EUs personvernlover på Facebook og Instagram, opplyser Irlands datatilsyn.
Kan få gigantbot: EU sier nei til Metas annonsemodell EUs datatilsyn, European Data Protection Board (EDPB), skal i forrige uke ha bestemt at Meta bryter GDPR når de krever at brukere må akseptere målrettede annonser basert på deres persondata for å bruke selskapets plattformer.
Tre ting du må tenke på før du går på TikTok «Det kan være legitime grunner for å være til stede på TikTok, men man må ikke gå i fella hvor man mener at man ikke utgjør en forskjell », skriver Nikolai Norman Andersen.