GroupM gjør Paradigm tilgjengelig for alle kunder i Norden Paradigm vil nå gi annonsører muligheten til å ta bedre beslutninger når det kommer til investeringer i digital markedsføring og få mest mulig ut av hver reklamekrone.
MFO og Wavemaker i nytt samarbeid Fra 1. april gikk et av Norges største mediebyråer, Wavemaker, inn som ny samarbeidspartner og sponsor av MFO.
314 millioner reklamekroner er borte – men nå forventer de mindre fall ut året – Vi er nok nede i en bunn nå.
Young Lions-teamet skal lære fra toppene i bransjen Jesper og Petter er klar for tøff konkurranse i Young Lions Media og tror de har gode vinnersjanser – om de har dagen.
Sophie Iuel blir medeier i Rocket: – Et viktig karriereløft Kommer fra GroupM som Programmatic Video Lead.
GroupM lanserer egenutviklet influenserplattform Med det nye influenser-produktet INCA tar GroupM steget inn i influenserverdenen.
Diar lanserer ny modell for måling av digital dekning Benytter førstepartsdata til å beregne dekning per kampanje.
Journey Group henter ledertalent fra GroupM – Vi skal sikre de beste leveransene til våre kunder gjennom Journeys helhetlige tilnærming til merkevarebygging og datadrevet markedsføring, sier Malin Maarud.
Acceleration blir Google sin største partner GroupM lanserer nå Acceleration som eget byrå i sin portefølje i Norden.
Mer enn halvparten av alle nordmenn har blitt krenket i ulike medier siste tiden – Det er ekstremt viktig for annonsører å unngå å assosiere seg med upassende innhold,