Maria Mena fronter ny julekampanje for Av-og-til En alkoholpåvirket voksen oppleves annerledes for barna. Det kan gjøre dem utrygge, uten at de selv forstår hvorfor. For å belyse barnets perspektiv er derfor årets kampanje «Det tredje glasset» – en litt annerledes julefortelling fra Av-og-til.
Forblir tause i kjølvannet av KI-julekampanjen Friele skulle spre varme og medmenneskelighet i julen, men julekampanjen ble møtt med kritikk for bruken av KI – nå forblir selskapet tause.
SpareBank 1 oppfordrer folk til å handle julegavene lokalt I disse dager ruller SpareBank 1s aller første julefilm over skjermene.
Kritikken haglet – nå snur Friele og oppdaterer kampanjen KI-bildet skapte storm – nå har Friele gjort helomvending i julekampanjen.
Raser mot Friele sin KI-julekampanje: – Mangler innsatsen budskapet fortjener Fotograf og markedsfører reagerer kraftig på at Friele bruker kunstig intelligens i årets julekampanje.
Horde skal dele ut én million kroner i desember Gjentar fjorårets suksess: Fra 2.–20. desember skal Horde betale ned gjeld på inntil én million kroner.
Kampanjen fikk slakt: – Ville gjort det igjen Sporveien om hvordan de ødela jula med deres KI-genererte julekampanje.
Sender personlig julehilsen til alle bedriftskunder Kampanjen for Telenor er gjort i samarbeid med SEEN og NewsLab.
«Finn frem julenissen i deg» oppfordrer Coca-Cola Gjennom sin nye film, «Verden trenger flere julenisser», bruker Coca-Cola årets julekampanje til å sette fokus på gode hverdagsgjerninger.
Sporveien trekker stillinger i markeds- og kommunikasjonsavdelingen Dette skjer på grunn av pågående «organisatoriske endringer», som kommunikasjonssjefen understreker.