Satser i Norge med millionkampanje:– Vil og skal bli bedre enn Klarna Den svenske utfordreren Qliro vil satse i Norge, og ansetter landssjef med bakgrunn fra deres største konkurrent.
Martin Apenes: – Vi kan ikke sponse kunden for å få morsomme oppdrag Kommer med et varsku om offentlige anbud. Sier PR-bransjen nå opplever det samme som reklamebransjen har opplevd i mange år.
ANTI-sjefen om 2024: – Klarer vi å komme oss gjennom denne tida med null i resultat og uten å nedbemanne er vi fornøyde med det Regnskapstallene er klare. Så mye stupte inntektene til ANTI i 2023.
Disse influenserene skal leke ekstrem gjemsel på TV 2 Denne uken startet innspillingen av en ny realitykonkurranse på TV 2.
TRY Opt, Dentsu og Red Ant stiller med lag i ny hackathon-inspirert konkurranse MAKE Oslo arrangeres for første gang den 12.april i år, og er den første kreative konkurransen i Norge av sitt slag.
Ny online reiseserie fra Schibsted Partnerstudio og Norwegian Norwegian og Schibsted Partnerstudio lanserte mandag reiseserien TAKEOFF, en konkurransedrevet realityserie laget for VGTV.no.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.
Vinnerbyrået fikk 100 av 100 poeng i kampen om Bufdir. Dette er kriteriene de ble vurdert etter Byrået Atyp skal jobbe med Bufdir fremover. De kom seirende ut av anbudskonkurransen med toppscore, og roser kunden for en «sjelden ryddig prosess».