Norwegian og Schibsted Partnerstudio har lansert konkurransedrevet reality.
Norwegian og Schibsted Partnerstudio har lansert konkurransedrevet reality.

Ny online reiseserie fra Schibsted Partnerstudio og Norwegian

Norwegian og Schibsted Partnerstudio lanserte mandag reiseserien TAKEOFF, en konkurransedrevet realityserie laget for VGTV.no.

Publisert Sist oppdatert

I TAKEOFF følger vi tre eventyrlystne reiseprofiler som kjemper om å bli «Norwegians reiseekspert 2024». 

Deltakerne befinner seg på hver sin Norwegian-destinasjon og skal i løpet av tre episoder samle så mange poeng som mulig gjennom ulike konkurranser. 

– Episodisk videoinnhold på VGTV.no var noe vi umiddelbart ble nysgjerrige på, og som vi har veldig tro på at vil slå godt an, sier Madeleine Tognetti, content manager i Norwegian i en pressemelding. 

– Vi i Norwegian har en målsetning om både å bygge merkevare og vekke reiselyst hos målgruppen. Historiefortelling der ekte mennesker står i fokus er viktig, understreker hun. 

Tognetti påpeker at det ligger mye arbeid bak en tilsynelatende enkel idé og tre episoder. 

– Vi har vært helt avhengige av hverandre, og å kunne ha en åpen og god dialog underveis, og det har vi virkelig fått til med Schibsted Partnerstudio. 

– Det er fantastisk at vi fikk muligheten til å reise med Norwegian og lage et episodisk underholdningsprogram av dette kaliberet, sier Schibsted Partnerstudios prosjektleder, Kjersti Vangerud. 

Powered by Labrador CMS