Follobanen: Da Bane NORs kommunikasjon gikk av sporet Det gikk ikke på skinner da Follobanen skulle åpne – det følte kommunikasjonsavdelingen i Bane NOR både på kropp og sjel.
Sandaker-Nielsen flyr solo: – Ble tvunget til å lete etter noe annet Lasse Sandaker-Nielsen og 400 Flyr-ansatte måtte plutselig ut på jobbjakt da flyselskapet ble begjært konkurs. Nå begynner den tidligere rådgiveren for seg selv.
Slik jobbet de med kommunikasjonen etter Oslo-skytingen i fjor Daværende Oslo Pride-leder Inger Kristin Haugsevje, fikk kommunikasjons-hjelp av Kristine Meek etter skytingen natt til 25. juni i Oslo i fjor: – Man vil alltid bli kritisert i ettertid, men har man tatt en avgjørelse - ja så har man tatt den, sier hun.
Vibeke bruker egen erfaring i nytt krisehåndteringskurs - forberedt på brann – Brannøvelser er noe man må trene på for å kunne være forberedt til den dagen det faktisk brenner. I enkelte tilfeller kan det stå om liv, men i de fleste sakene handler det om å redde materielle verdier og omdømmet.
Oslo Pride skal dele krisehåndterings-erfaringer med nabolandene i Norden Oslo Pride har invitert nordiske Pride-arrangører til en samling i Oslo i helgen. Tema er krisehåndtering.
Byrå-Norge trenger en realitetssjekk på elektrosjokknivå «Er kommunikasjonsbransjen orkesteret som valser ufortrødent på, mens skuta seiler rett mot et isfjell?», skriver Eirik Øiestad i Släger.
Så mange millioner kroner brukte Obos på krisehåndtering etter medlemsopprøret Krisehåndteringen av medlemsopprøret kostet Obos mange millioner kroner.