Estrid unnskylder kontroversen Et innlegg på sosiale medier fikk Gillettes advokater til å kontakte Estrid. Nå beklager det svenske barberhøvelselskapet utbruddet.
Konkurrenten kjøpte domeneadressen – svarer med memes Gillette Venus kjøpte Estrid-domene for å omdirigere trafikk til egen nettside. Estrid reagerte humoristisk, mens Gillette Venus' stillhet har utløst kritikk og boikotttrusler.
– Våre kunder lyver, sa sjefen. Nå får han krass kritikk Anklaget kunder for løgn. Ekspertene utfordrer Geir Karlsens uttalelser og Norwegians kommunikasjonsstrategi.
«Årets matinfluensere» får kritikk for å fremme usunn mat blant barn – Med den påvirkningskraften, hadde man håpet de kunne ha presentert noe annet enn bare usunn og ultraprosessert mat, sier matinfluenseren.
Kritiserer Justisdepartementet for dårlig kommunikasjon: – De kommer med noen lettelser her og der, men de endres igjen like raskt Interesseorganisasjonen #SlippOssInn har siden januar kjempet for bedre og mer tydelige innreiseregler.