JCP henter fra NRK: – Jeg har drømt om å bli JCPer siden 2008 Nina Caroline Omtvedt er JCPs nye produksjonsleder.
JCP Prad står bak kampanje som prøvde å lure NRK Får massiv kritikk i ettertid. - I utøvelsen av denne planen burde vi vært mer kritiske, innrømmer kunden.
JCP PRAD har rustet opp animasjonsavdelingen sin - står bak ny animasjonsfilm for Røde Kors – Dette prosjektet er et klart bevis på hvor langt vi har kommet, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.
UiO med det eneste norske bidraget i tidenes første TikTok Awards Kan stikke av med seieren i kategorien «Greatest Performance».
Ny rekord for Redningsselskapet på TikTok – nesten åtte millioner har sett havfruevideo – Det er utrolig morsomt at så mange har sett videoen. Det er litt surrealistisk egentlig.
JCP PRAD henter ny sosiale medier-rådgiver: – Et ungt og fremadstormende talent Mathilde Paulsen er ansatt som ny sosiale medier-rådgiver hos PR- og Reklamebyrået JCP PRAD.
Nedgang i både byråomsetning og resultat for JCP Prad i 2021 Men tok utbytte for første gang siden 2014.
Drar på TikTok-turné for tredje året på rad: – Dette har vært en gigantisk suksess Etter to tidligere kampanjer, skal Tiktokerne Max og Torkel nok en gang ut på vannet for å lage innhold for Redningsselskapet. Målet er å spre vannglede og kunnskap om trygghet på vannet.
Skal få ungdom til å spise grønt med TikTok-kontoen «Hackn’Snacks» Med den nyoppstartede TikTok-kontoen Hackn’Snacks ønsker Opplysningskontoret for frukt og grønt (OFG) og JCP PRAD å nå ut til ungdom, for å inspirere dem til å spise mer frukt og grønt i hverdagen.
JCP PRAD sikrer seg kreatørduo – Vi har sikret oss to store talenter, og det er vi stolte av, sier byråleder Lars Eia Kirkholm.
JCP-topp er med i juryen når tidenes første TikTok-awards blir arrangert Tidenes første TikTok-awards arrangeres både her i norden og så i London. Norsk byrå med i juryen.
Nytt svensk klesmerke velger JCP PRAD – Hos JCP PRAD møtte vi et byrå som ikke tenker i «siloer». De utfordrer, men vet også hva som faktisk er gjennomførbart, sier Head of Global marketing i Klättermusen.
JCP PRAD henter senior prosjektleder fra Schjærven Tar med seg 25 års erfaring fra kommunikasjonsbransjen: – En erfaring vi kan dra stor nytte av, sier Eia Kirkholm.
Fjällräven har funnet seg en norsk samarbeidspartner – Lette etter et byrå som både forsto hvor merkevaren kommer fra, sier eier av Fjällräven.
Fell Technology lanserer nytt produkt – har inngått nytt byråsamarbeid JCP PRAD overbeviste og gikk seirende ut av byråkonkurranse i kampen om Fell Technology.
TV 2-journalisten melder overgang til byråbransjen – Vi har vært på jakt etter en som både har den faglige journalistiske tyngden, samtidig som personen forstår det kommersielle.