I år skal den beste stillingsannonsen kåres på Magnet Awards – Her håper jeg vi får noen fabelaktige bidrag fra små virksomheter som ellers ikke kan konkurrere med de store, sier årets jurygeneral Hans Petter Stub.
Jurygeneral Hans Petter Stub fikk æresprisen i Magnet Awards – Hans tanker er originale tanker ment for å flytte bransjen fremover, lyder begrunnelsen.
Rekordmange bidrag til Magnet Awards – Bredden blant de innsendte casene har vært stor, og det gjør juryens arbeid langt mer spennende og dermed også mer krevende, sier fagdirektør i ANFO Håvard Kvernaas Bakken.
Cirkle K prøver seg med dønn ærlige stillingsannonser: «Denne jobben passer ikke for alle» Innrømmer at dette er en jobb som ikke passer alle.
COWI lager sine egne kampanjer: – Det er faktisk mulig å løfte disse tingene selv Arbeidet til kommunikasjonsstaben på kun fire stykker har ført til intern stolthet i selskapet og et realt prisdryss.
McDonalds til topps med «stjel våre ansatte»-kampanje Får gull i kategorien «årets helhetlige employer branding» i Magnet Awards.
Hun er årets fagperson innen «employer branding» Kate Aunaas Ingram får pris for sitt brennende engasjement for faget.
COWI med gull og bronse i samme kategori: – Utrolig gøy «Ingenørd»-kampanjen, som er laget inhouse av kommunikasjonsavdelingen i COWI, imponerer juryen.
Juryen hedrer Tolletaten: – Det skal godt gjøres å ikke ha fått med seg TV-serien «Toll» Tolletaten vinner pris i kategorien «årets kampanje overfor studenter».
Sopra Steria arrangerte escape room og digital festival for sine egne medarbeidere - nå får de pris – Å vinne i denne kategorien er en kjempemotivasjon i arbeidet vårt videre, sier Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Sopra Steria, Skandinavia.
Gull til McDonalds og NORD DDB i «NM i rekruttering» «Hvem andre sender brev til personalsjefer med oppfordring om å rekruttere deres ansatte?», roser juryen.