Like som to dråper vann? POL om Hafslunds nye kampanje: – Overraskende lik vår jobb for Eviny Tidligere POL-topp mener Anorak og Hafslund har kopiert en jobb de gjorde. Hafslund sier de har hentet inspirasjon fra eget arkiv.
Henrik Lennertzen og Karine Næss Frafjord klare for Sannum & Bergestuen Henrik Lennertzen er det nye, unge tilskuddet i Sannum & Bergestuen, som styrker byråets satsing på sosiale medier. I tillegg blir Karine Næss Frafjord ny tilknyttet partner med base i Stavanger.
Burson kutter underskuddet med ti millioner – men går fortsatt i minus En gang var de blant de største i bransjen. Nå kjemper Burson for å komme tilbake i pluss etter år med underskudd og nedbemanninger.
Avsluttet prøvetiden i Burson – nå er han klar for Sannum & Bergestuen Etter kort tid hos Burson har Marius Eriksen valgt å avslutte prøvetiden, og går inn i ny rolle hos Sannum & Bergestuen fra 1. august.
– Det aller morsomste egner seg ikke på trykk. Men de som vet, de vet Burson-rådgiver Marius Eriksen mener kommunikasjonsfaget er viktigere enn noen gang – men innrømmer at det aller morsomste som har skjedd på jobb ikke tåler trykksverte. Heldigvis har han mer enn én god historie på lager.
Mannen bak Postens julereklamer slutter: – Har vært en «klyp meg i armen»-opplevelse Marius Eriksen slutter i POL, og er klar for nye utfordringer.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.
Posten Bring og POL stakk av med tidenes første AI-gull Ville ikke bare lage en AI-kampanje. Det måtte fungere for kundene også.
POL får fornyet tillit hos Posten: – Vi gikk all in Posten Norge har valgt POL som leverandør av reklamebyråtjenester etter en åpen konkurranse i markedet.
Se video: Så glad blir Trigger-sjefen når de blir kåret til årets byrå i Europa Var på Nøtteknekkeren da de ble kåret til årets byrå i Europa.
Posten og POL har kontrakt fram til sommeren: – Vi kommer til å kjempe med nebb og klør Posten er en drømmekunde for POL: – De er modige og tør å stå i det, uansett om det blåser rundt dem, sier Marius Eriksen.
Posten med sterk bønn for Moder jord i årets julefilm – Dette en kjærlighetshistorie der vi har lagt vekt på mellommenneskelige følelser og relasjonene vi har til de som er nærmest oss, sier kreatørduoen i POL.
Slik lager du norsk reklame som når 1,2 milliarder mennesker i 150 land Nå venter Posten og POL bare på å få go fra toppledelsen på årets julereklame.
Norge med 19 nominasjoner i årets Cresta Awards Jula varer hele året for Pol og Posten: – For en reise denne kampanjen har hatt, sier Marius Eriksen.
Pol får frie tøyler av Posten – jobber med årets julefilm Snart begynner arbeidet med den fjerde julefilmen signert Pol.