POL og Posten fortsetter juletradisjonene i minimum to år til.

POL får fornyet tillit hos Posten: – Vi gikk all in

Posten Norge har valgt POL som leverandør av reklamebyråtjenester etter en åpen konkurranse i markedet.

Publisert Sist oppdatert

Avtalen betyr at POL fortsatt blir konsernets samarbeidspartner på markedskommunikasjon i Norge, Sverige og Danmark.

– Vi ser fram til et videre samarbeid med POL. Konkurransen var hard, med gode leveranser fra flere av de beste byråene i Norge. Det var ingen selvfølge at POL skulle få fornyet tillit, sier markedsdirektør i Posten Norge, Monica Solberg, i en pressemelding.

Hun legger til at POL løste oppgaven på en overbevisende og tillitvekkende måte.

– De tilførte ny innsikt og strategiske betraktninger av høy relevans, og leverte et konkurransedyktig tilbud som totalt sett var beste løsning.

POL har signert de siste fire julefilmene til Posten, som alle har fått mye oppmerksomhet. 2021-filmen «When Harry Met Santa», ble raskt en snakkis verden rundt og har sanket nominasjoner og priser i inn- og utland.

– Vi har vært så privilegerte å få lov å være med på reisen Posten har hatt de siste fire årene, gjennom en pandemi og en takt innenfor innovasjon og tjenesteutvikling man ikke har sett før, sier rådgiver og kundeansvarlig i Pol, Marius Eriksen.

Og legger til:

– Vi har skapt gode resultater sammen, men har aldri falt for fristelsen å leve på tidligere meritter. Det samme gjaldt for anbudet. Vi gikk all in, og er utrolig glad for at vi får fornyet tillit.

Avtalen gjelder fra 16. juli 2023 og en har en varighet på to år, med mulighet for tre års forlengelse.

Powered by Labrador CMS