Max Social-sjefen om Bernt Hulsker-saken: – Krasjkurs i krisehåndtering – Jeg har ikke barn selv, men av og til føles det som om jeg har 40 stykker.
Slik jobber profilbyråene for å bli attraktive – Når vi tar inn en profil, tenker vi mange år fram i tid.
Oskar Westerlin felt for TikTok-markedsføring Det gikk så langt at en rektor så seg nødt til å invitere Westerlin for å unngå at ungdommen skulle forlate skolen.
Byråene om Meta-endringene: – Kan skape problemer Algoritmer skal sørge for at de under 18 år skjermes for skadelig innhold på Facebook og Instagram. Det kan føre til misforståelser.
Mads Hansen medeier i nytt profil- og innholdsbyrå Sammen med tidligere VG-ansatte og komikermiljøet «Humornieu», har flere TV-kjendiser gått inn i et nytt profil- og innholdsbyrå.
«Årets matinfluensere» får kritikk for å fremme usunn mat blant barn – Med den påvirkningskraften, hadde man håpet de kunne ha presentert noe annet enn bare usunn og ultraprosessert mat, sier matinfluenseren.
Kristin Gjelsvik ferdig i Max Social - går til konkurrenten Influenser Kristin Gjelsvik er ikke lenger en del av VG-byrået Max Social.
Max Social-sjefen om influenser-markedsføring: – Mange bommer på disse tre punktene Cecilie Sørum Eriksrud mener mange trår feil når de skal få ut reklame-potensialet i samarbeid med influensere.
Forbrukertilsynet mener «Oskars trippel sjoko» markedsføres ulovlig mot barn – Det er ikke fritt fram når markedsføring kan sees eller høres av barn.
Westerlin har skapt bollekaos uten en krone på betalt spredning: – Dette er kraften av influencer marketing Nådde salgsmålet som var satt til ti uker allerede etter seks dager.
Mads Hansen forlater Max Social – går til Brandpeople – Det er «no hard feelings», sier VGTV-profilen.
Reagerer på sympati for Bernt Hulskers unnskyldning i sosiale medier – Når du sier unnskyld skal du også anerkjenne hva du har gjort - det er ingen anerkjennelse i unnskyldningen som ble publisert på Instagram, sier Nastaran Kowkabi.