Bureau vinner månedens jobb: – En idé man skulle ønske man selv kom opp med Kampanjen «Chat for livet» tok psykisk helse rett inn i chattene til noen av Norges mest synlige merkevarer. Nå blir den hyllet av bransjekollegaer.
Lyreco og NoA lanserer første store merkevarekampanje Snart et år etter at Lyreco valgte NoA som kommunikasjonstrategisk partner, er de nå klare med den første store merkevarebyggende kampanjen: «Ikke gjør jobben vår».
CMS Kluge lanserer kampanje med Nikolai Schirmer CMS Kluge lanserer ny profilkampanje med Nikolai Schirmer.
Laget Mission Impossible-inspirert merkevarekampanje: – Perfekt, kreativ kombo Bak ideen står byrået Project Neon.
SAS lanserer ny merkevarekampanje i Skandinavia – Med kampanjen ønsker vi å minne om at uansett hvor du skal i Skandinavia, tar SAS deg dit.
– Jesper og Ola har blitt våre superstjerner Hvordan blir du verdensledende på dyrevelferd? Norsk Kylling svarer med varme historier om en lun bonde, et nysgjerrig onkelbarn – og kyllinger.
Møbelringen spiller på humor i ny kampanje Morgenstern leverer sitt første kreative konsept for Møbelringen.
Komplett klare med sin største merkevarebyggende kampanje på mange år – Nå har vi i teorien en bank med over 13 000 pay-offer med tilhørende uttak.
Personlig tilpasset trykk kan forvandle enkeltkjøp til et langvarig kundeforhold «Sveip til høyre, sveip til venstre – akkurat som i dating-apper. Forbrukerne har mye å velge i på nettet, og det er lett å klikke eller sveipe bort merkevarekampanjer», mener Magnus Blegen.
Kristiania samler seg under én logo Målet er å styrke posisjonen mot å bli Norges første arbeidslivsuniversitet.