Laget Mission Impossible-inspirert merkevarekampanje: – Perfekt, kreativ kombo Bak ideen står byrået Project Neon.
Fasett vant reklamekontrakt med Rogaland fylkeskommune Skal utvikle fylkeskommunens merkevare sammen med filmproduksjonsselskapet Moxey.
Herman Flesvig fronter reklame for Matsentralen Med konseptet «en tredjedel av jula» får klassiske julescenarier en matsvinn-makeover.
Hedrer John Arne Riise som en helt i EA SPORTS FC 24 Nylig ble John Arne Riiseavduket som en helt i det nye EA SPORTS FC 24-spillet. Helten har fått navnet «Den arktiske krigeren».
Grand Prix til TADA for «Hem-Heim-Him-Hjem» Reklamebyrået med base i Haugesund fikk den gjeveste prisen under Sterk Reklame.
Moxey fikk verken en deadline eller et budsjett av Easee – I Easee er vi opptatt av effekt, og vi er heldige som har en økonomi til å vokse og satse, sier Martin Langeland.
Fasett ble den store vinneren i Stavanger – Stakk av med hele elleve priser i Sterk reklame Endelig var det tid for prisutdeling i Stavanger igjen.