Ett av fire navn er unntatt offentlighet: – Et veldig høyt tall Flere som søker på toppstillinger i kommunikasjonsbransjen får navnet sitt holdt hemmelig.
Redaktører om trekking av reklamefilm: – Dette var nok ikke intensjonen Deler av bransjekampanje trukket grunnet voldsdom: – Vi har måttet trekke i nødbremsen av og til vi og, så vi får være greie med de som har gjort en feil, sier BT-sjefen.
Presseforbundet trekker reklame etter voldsdom: – Uheldig, men vi reagerte raskt En av filmene i den nasjonale kampanjen for å styrke unges tillit til journalistikken må trekkes tilbake. Årsaken er at en av de medvirkende er dømt for vold.
Unge mister medietillit – nå svarer hele bransjen med kampanje Onsdag lanseres en felles nasjonal kampanje for å styrke unges tillit til journalistikken. – Det er gode grunner til at bransjen nå står sammen, sier generalsekretær i Norsk Presseforbund, Elin Floberghagen.