11:11 med fem vinnersjanser i årets Epica Awards: – Ekstra stolte! Se alle de norske vinnersjansene i årets Epica Awards her!
Disse norske kampanjene havnet på reklamesvarteliste Over 30 norske reklamekampanjer er publisert på en internasjonal nettside som jakter på idekopiering.
Over 30 norske reklamer funnet på internasjonal «copycat»-blogg Etter over 25 år med reklamejakt har «Joe La Pompe» sett det meste og Norge er intet unntak. Den maskerte copycat-jegeren advarer: – Kreative bruker uker på å finne ideer. Men ikke ti minutter på å sjekke om de er brukt før.
Dentsu-topp tror Cannes-konkurrent vil tvinge seg fram – Jeg har problemer med å se at det er et positivt regnestykke for de fleste norske byråer eller selskaper, sier Paal Fure om kostnadene ved å sende folk til Cannes.
Trigger med sju nominasjoner til årets SABRE Awards – se alle norske nominasjoner her Har norske byråer laget noen av europas beste PR-jobber?
To norske gull i EM i Paid Media – Å vinne denne kategorien er en anerkjennelse av måten vi jobber på.
GK dropper å reise til Cannes – dette gjør de andre byråene Mandag braker det løs med Cannes Lions. Men det blir ikke mange norske stemmer der nede.
Serievinneren i Cannes med nådeløs dom: – Norske byrå har så mange muligheter, men gjør så lite ut av det – Det som er modig er å konsekvent tenne fyr på sine egne penger gjennom å være en av de 89 prosentene som lager reklame ingen ser