Trigger vant millionkamp om Osloskolen Det var sju byråer i kampen, men Trigger gikk til topps og sikret seg kontrakten verdt opptil 20 millioner kroner.
Ellen befant seg i et oversvømt rom fullt av kakerlakker: – Det ble en tårefull natt Som 19-åring bestemte Ellen Prerovska Andersen seg for å dra alene til Malaysia. Det gjorde inntrykk.
Dette er spesielt krevende for kommunens kom-folk på 17. mai Kommunikasjonsfolk i Oslo kommune starter med forberedelsene til 17. mai flere måneder før selve dagen. Én ting sliter de med å få tydelig fram for folket.
Osloskolen ber Apple trekke reklamefilm Filmen fremmer bruken av iPad i norske skoler, og har fått kritikk.
Satte fokus på russe-problemer: – Et tema mange er opptatt av Selv om Randi Hagen Eriksrud er nominert til en individuell pris, synes hun det er en anerkjennelse for hele avdelingen hennes.
Osloskolen og JCP skal finne nye forbilder I den nye lærerrekrutteringskampanjen for Osloskolen er fokuset å hylle lærere, og vise hvilke forbilder de er for elevene.
Offentlige aktører med blandede reaksjoner på pitch-føringene Noen er kjent med Kreativt Forums nye regler, andre ikke.
Osloskolen velger JCP PRAD Utdanningsetaten søkte nylig et byrå som kan hjelpe dem med kommunikasjon og medietjenester for Osloskolen. JCP PRAD vant anbudet.
Begynte i byrå fordi hun fikk gratis pizza Randi Hagen Eriksrud har satt søkelyset på nordmenns alkoholvaner. Nå skal hun tilbake til skolen.