PwC-sjefen om logokritikk: – Ganske nerdete Lene Sundsbø fant flere små feil i den nye logoen til konsulentgiganten.
Slik løser kom-avdelingene sommerferien Kommunikasjonsfolk skal også ha sommerferie. I noen tilfeller betyr det at ting må nedprioriteres.
Slik skal de skille seg fra konkurrentene: – Det er krevende PwC rendyrker den oransje fargen sin og ruller ut en helt ny kampanje når de nå bytter logo og visuell profil.
Det er bra at Eivind Trædal misliker LinkedIn! «Etter å ha fulgt Trædal i årevis på Twitter (X) og Facebook, har jeg stor forståelse for at han misliker LinkedIn – det er rett og slett ikke rett forum for hans type ytringer», mener Rune Jevne Sjøhelle i PWC.
Landet drømmejobben i permisjon:– Avhengig av å ha en leder som spiller på lag Drømmejobben ble utlyst akkurat da Anette Johnsrud Larsåsen hadde kommet hjem fra sykehuset etter hastekeisersnitt og prematur fødsel.
Neida, det er ikke så mørkt på LinkedIn – men man må slå på lyset selv «Det handler om å røkte feeden sin. Gi oppmerksomhet til de som skriver interessant innhold. Gi en like eller en kommentar. Følg de flinke folka», skriver Rune Jevne Sjøhelle.
Lokale helter i podkasten «Hvorfor skal vi bruke tid og krefter, og ikke minst mye penger på å promotere eksterne podcast-stjerner, når vi kan finne dem i egne rekker?», skriver Rune Jevne Sjøhelle og Janna Myerscough Aarvik i PWC.
PwC ansetter fire nye i markeds- og kommunikasjonsavdelingen Rigger kommunikasjonsavdelingen med ny kompetanse.
Forlater Footprint – blir markeds- og kommunikasjonsdirektør i PwC - Jeg gleder meg til å bli en del et av landets tyngste rådgivningsmiljøer som også har en verdibasert kultur.