F.v. Rune Jevne Sjøhelle får med seg fire nye i markeds- og kommunikasjonsavdelingen i PwC. fv. Pål-Espen Olsen, marketing automation-manager, Ingvild Bruknapp, videoprodusent, Kaja Thorvaldsen, kommunikasjonsrådgiver employer branding og internkommunikasjon og Stian Gjesdahl, event-manager.

PwC ansetter fire nye i markeds- og kommunikasjons­avdelingen

Rigger kommunikasjonsavdelingen med ny kompetanse.

Publisert

Denne artikkelen er over to år gammel.

– Det er ekstremt inspirerende å jobbe med en toppledelse som ser verdien av å satse på kommunikasjon som strategisk virkemiddel, sier markeds- og kommunikasjonsdirektør Rune Jevne Sjøhelle i en pressemelding mandag.

PwC i Norge fortsetter å vokse, og rigger nå egen kommunikasjonsavdeling med ny kompetanse. Konsulentselskapet med hovedkontor i Bjørvika har som ambisjon å spille en nøkkelrolle i den omstillingen nærings- og samfunnslivet står ovenfor. En omstilling som stiller nye og sterkere krav til kommunikasjon innen flere fagområder.

– Et privilegium

Dette har resultert i fire erfarne kommunikasjonsfolk innen fire ulike kommunikasjonsdisipliner:

  • Ingvild Bruknapp, videoprodusent med 20 års allsidig regierfaring fra kommersiell TV-produksjon. Hun har jobbet innenfor flere sjangrene, fra reality i Skal vi danse til forbruker-TV i TV 2 Hjelper deg.
  • Kaja Thorvaldsen, kommunikasjonsrådgiver employer branding og internkommunikasjon. Hun kommer fra tilsvarende rolle i Accenture og har erfaring fra Cisco.

  • Stian Gjesdahl, event manager, bakgrunn fra Playroom og Monster Entertainment.

  • Pål-Espen Olsen, marketing automation manager. Han kommer fra Atea og har bakgrunn fra Imento og RED Performance.

– Vi satser tungt på levende bilder og har allerede utrolig flinke folk med TV-erfaring på plass, sier Sjøhelle, som selv begynte i PwC i fjor vår, og legger til:

– Jeg overtok en utrolig fin gjeng med flinke folk som tenker med hodet og hjertet. Nå har vi fire nye som har med seg mer kunnskap og erfaring. Det er nesten så jeg må klype meg i armen over å få ha med så mye bra folk på laget. Det er et privilegium, sier markeds- og kommunikasjonsdirektøren.

Store vekstambisjoner

Bruknapp kompletterer avdelingen og har allerede kommet godt i gang med produksjon av film, blant annet i employer branding-sammenheng.

– PwC ansetter godt over to hundre nyutdannede masterstudenter i året, og da er jeg også glad for at vi har kapret Kaja Thorvaldsen, som får ansvar som kommunikasjonsrådgiver blant annet på nettopp dette viktige området.

PwC i Norge er en del av det globale nettverket av kompetansehus som til sammen har nesten 300.000 medarbeidere. Selskapet i Norge har, i likhet med det globale nettverket, en uttalt vekstambisjon og skal vokse med tusen nye medarbeidere innen 2026.

– Videre ser vi behovet for å legge til rette for flere og enda bedre fysiske og digitale møteplasser, og er svært fornøyd med at vi har fått Gjesdahl med i teamet som event-manager. Og sist men ikke minst, ruster vi opp vår satsing på marketing automation når Olsen starter hos oss denne uken.

Powered by Labrador CMS