Norske merkevarer deler seg i Meta-spørsmålet Nettrafikken stuper, salget faller – men Northern Playground nekter å gi annonsekroner til Mark Zuckerberg. Power holder fast ved Meta, mens Vipps flytter annonsekronene hjem.
KK ut mot Power-reklame: – Aldri gitt tillatelse til dette Power bruker KK-journalister for å selge hårverktøy – med overskriften «Journalist i sjokk over dette produktet». Nå reagerer KK, og sier de aldri har gitt tillatelse til den overdrevne bruken av KK i Powers markedsføring. Presseekspert mener de har seg selv å takke.
X tillater nazipropaganda – dette sier norske annonsører Nazipropaganda florerte på plattformen på Den internasjonale holocaustdagen.
Elkjøp med stikk til Power på TikTok I «månedens gaming deal» benytter elektronikkgiganten anledningen til å kaste et lite stikk mot konkurrenten.
Flengende kritikk mot Power etter markedsføringsstunt Sendte ut reklame for sporingsbrikke så du kan holde kontroll på kjæresten din.
Apotek 1 forsto at de hadde underkommunisert med kundene etter Dagsnytt 18 – Man kan fort bli litt blind på egne argumenter og etter debatten har vi forstått at vi må være tydeligere i kommunikasjonen vår, sier pressesjefen.