– Vi mente saken ga gitt et feil inntrykk, og vurderte at en deltakelse i en debatt kan bidra til å balansere bildet i større grad enn å bli avspist med et sitat i en nyhetsartikkel, sier pressesjef Silje Ensrud.
Foto: Apotek 1 / Tommy Borge Arnesen
Apotek 1 forsto at de hadde underkommunisert med kundene etter Dagsnytt 18
– Man kan fort bli litt blind på egne argumenter og etter debatten har vi forstått at vi må være tydeligere i kommunikasjonen vår, sier pressesjefen.
Måneds-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes én gang i måneden
1 kr
første måned
Deretter 189 kr pr mnd.
Ingen bindingstid
KJØP
Års-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Spar 378 kr
- Fornyes én gang i året
1.890 kr
per år
Ingen bindingstid
KJØP
Toårs-
abonnement
- Tilgang på all vår journalistikk
- Ukentlig nyhetsbrev om kommunikasjon
- Fornyes hvert andre år
- 25 prosent rabatt sett opp mot månedsabonnement i 24 måneder
3.390 kr
Gjelder for to år
Ingen bindingstid
KJØP