Aschehoug utdanning velger Släger Etter å ha møtt flere byråer i en pitch-prosess som begynte før jul, endte Aschehoug utdanning opp med å velge Släger som ny byråpartner.
Sigmund Wøien går fra Dinamo til Släger – Vi har allerede merket at ny teknologi preger måten vi jobber på.
Släger ba influensere «jobbe gratis» – Elsker byråer som tror vi er i 2010 enda og at folk er villige til å jobbe gratis, skriver Linnéa Myhre.
Med håp om en utypisk debatt «Jeg tror vi går inn i en tid der det blir mer krevende for unge å finne sin plass i deler av kommunikasjonsbransjen», skriver Eirik Øiestad i dette innlegget.
Fra politikkinteresse til kommunikasjonshåpefull – Det at Ekte Kommunikasjon – som er et relativt nyetablert byrå har såpass varierte veletablerte kunder ser jeg på som et kvalitetsstempel, bemerker Eivind Schau.
Mener reklame og journalistikk sauses sammen hos Google Reagerer på at Google Nyheter viser både nyheter og annonsørinnhold: – Undergraver hele vår informasjonstilgang.
For all del: Send de unge håpefulle vår vei! «En bransje uten de ivrige, lærevillige og dedikerte “juniorene”? Det er både en trist, men også en skummel vei å gå», skriver Tonje Hallén Askim i Elg, med hele byrået i ryggen.
Släger-sjefen: – 2022 var et enkelt år å drive byrå i Släger-sjefen langer ut mot resten av bransjen. Selv fikk de rekordoverskudd.
Ønsker amerikanske seilere velkommen til Norge med kondomreklame Det er ikke alle souvenirer du vil ta med deg hjem fra Norge.
Släger-topp roper varsku – frykter kommunikasjonsbransjen ikke er klar for krisen han frykter kommer Reagerer på det han kaller for stolleken i bransjen og savner langsiktig tenkning blant både ansatte og byråer.
Byrå-Norge trenger en realitetssjekk på elektrosjokknivå «Er kommunikasjonsbransjen orkesteret som valser ufortrødent på, mens skuta seiler rett mot et isfjell?», skriver Eirik Øiestad i Släger.
Trigger henter kommunikasjonsrådgivere fra Av-og-til og Släger Godt miljø var en av grunnene til at de to nykommerne valgte Trigger: – En energiinnsprøytning av gode opplevelser.
Gudbrandsdal Energi med småfrekt stikk mot Tibber – En spontan kommunikasjonsmulighet, sier daglig leder.
Nå er Släger blitt 20 ansatte: Har hentet inn Caroline, Suzanne, Kristin og Constance – Vi utvikler oss, kundene utvikler seg, da må vi få ny kompetanse inn.
Tine i Släger dro en litt for grov lanseringsidé for en amerikansk kunde – Jeg klinket til med en storslagen idé som inneholdt både orgasmer og kondombiler. Det ble litt for mye av det gode og det var semivondt å sitte gjennom resten av presentasjonen.