Ut mot Finn etter syden-annonse: – Generisk kommunikasjon Magnus Joki Arild beskriver sommeren i Tromsø og Nord-Norge ellers som fantastisk, og mener Finns forsøk på å få folk til å bestille sydentur slår feil.
Isprodusentenes kommunikasjon i høysesongen: – Fikk en henvendelse fra et japansk TV-show Sommer og sol er for mange synonymt med iskrem-spising. Diplom-Is, Hennig-Olsen Is, og Isbjørn Is får mange henvendelser fra ulike kanter.
– Det handler ikke om å tiltrekke seg flest mulig turister Reiselivsaktører deler sine syn på turistkommunikasjon fra populære destinasjoner.
Slik løser kom-avdelingene sommerferien Kommunikasjonsfolk skal også ha sommerferie. I noen tilfeller betyr det at ting må nedprioriteres.
Dette er drømmereality-programmet for Henrik å delta i – Det handler om smak og håndverk og det er imponerende hva de får til med mat som materiale.
På jobb i agurktiden? Vi har 10 tips til deg! «Du er kanskje på jobb og ønsker å kommunisere noe fra din bedrift? Vi har tenkt på deg!», skriver Synne Christin Larsen i Deadline.
Serverte burgere til mannfolk som smurte seg med solkrem – Det er litt komisk at vi hele tiden må ty til nye fantasifulle måter til få menn til å smøre seg med solkrem.
«Sommertid er langsom tid – vi trenger mer langsom tid» Vil du kommunisere godt med andre, er samtalene du har med deg selv er viktige, om ikke de viktigste.