– Litt som å ta en festrøyk når man egentlig har sluttet Trigger-Tone bytter ut mas og søppel med hytteliv, hundekjøring og nordlys – og holder seg til nyttårsforsettet som har gått fire år på rad, uansett hva!
Får orgasme på settet: – Det må være ekte, vi kan ikke fake det Fire kvinner ble filmet sekunder etter orgasme som en del av Trigger og Dr. Greve Phases’ nye kampanje.
Disse kan bli årets markedsfører Alle tre finalistene imponerte juryen både i første runde og under pitchingen.
Trigger skal mekke reklame for Mekonomen – Vi skal bidra til å gi bileiere mindre klump i magen, sier Trigger-Tone.
Henter tilbake ikonisk OL-genser med ny versjon av «Se ilden lyse» Den ikoniske OL-genseren fra 1994 er nå tilbake. I en ny kampanje feirer Dale of Norway relanseringen med en ny versjon av «Se ilden lyse», og de har fått med seg en norsk artist på laget.
Tone i Trigger mener du bør styre unna disse ordene i stillingsannonser – Jeg tror ikke nødvendigvis at man får bedre søkere ved å «spisse» budskapet og ønske seg «analytiske», «strategiske» eller «målrettede» kandidater som «brenner» for alt.
Mesta med søknadsrekord etter mangfoldskampanje Fikk hjelp av Trigger og hanket inn fire hundre søknader til fire stillinger.