Orkla og ANTI blåser nytt liv i Stratos Stratos lanserer nå sin splitter nye kommunikasjonsplattform, med nytt design, egen font, en mengde uttak, og en Stratos-ku i full vigør.
NAF feirer hundre år med flyvende uflaks NAF har vært der i hundre år, og vil være der de neste hundre. Det er løftet i jubileumskampanjen signert ANTI.
Hagle lager musikk for å rekruttere mekanikere For å øke rekruttering av mekanikere gikk NAF utradisjonelle veier for å vekke interessen hos de som elsker å skru.
Fikk seks priser for fem ulike jobber: – Viser bredden vår ANTI hadde god grunn til å være fornøyde med kvelden da Gullblyanten var over.
ANTI lanserer bransjepod – løfter fram konkurrentenes arbeid Savner rausheten i bransjen, så nå tar de selv tak i det.
Skal gi hele Norge «Coop Mega på hjernen» Coop Mega og ANTI går en annerledes vei for å vinne kundene denne jula.
Orkla Health og Jordan velger ANTI som byråpartner Vil utfordre de internasjonale gigantene innenfor tannpleie.
Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
DEFA med ny nordisk kampanje - introduserer elbil-lader med et skrik – For å lansere et så unikt produkt, ville vi sette et like unikt avtrykk med kommunikasjonen.
Suksesskampanje fra NAF: – Vi opplevde solid medlemsvekst NAF fortsetter suksessen med å minne oss om at livet er livet, spesielt på vinteren.
Swix og ANTI håper å gå internasjonalt med «no eXception»-kampanjen Håper å nå ut til IOC: – Det virker kanskje utopisk å nå gjennom til IOC, men vi håper de innser hvor nære de er å skrive historie. Verdens første likestilte OL, det burde de være interessert i å ha på CV-en sin.
ANTI og TRY med tre nye norske nominasjoner i Cannes Norge har nå fått 15 nominasjoner på bare tre dager.
NAF med kampanje for å få fikset hullene i norske veier: Har sendt spilledåse til Jonas og Trygve Toneremsen i spilledåsen representerer standarden på norske veier. Hull i veiene skaper musikk.
Aker betalte Chuck Norris 1,7 millioner kroner for å stille opp i reklamefilm – Han gjør ikke så mye kommersielle samarbeid og er kjent for å være «picky».