Dette byrået har halvvert antall Cannes-bidrag i år – Nåløyet i Cannes er ekstremt trangt, så vi sender kun det vi mener kan overleve juryer av de beste bransjehodene i verden, sier reklame-sjefen i ANTI.
DEFA med ny nordisk kampanje - introduserer elbil-lader med et skrik – For å lansere et så unikt produkt, ville vi sette et like unikt avtrykk med kommunikasjonen.
Suksesskampanje fra NAF: – Vi opplevde solid medlemsvekst NAF fortsetter suksessen med å minne oss om at livet er livet, spesielt på vinteren.
Swix og ANTI håper å gå internasjonalt med «no eXception»-kampanjen Håper å nå ut til IOC: – Det virker kanskje utopisk å nå gjennom til IOC, men vi håper de innser hvor nære de er å skrive historie. Verdens første likestilte OL, det burde de være interessert i å ha på CV-en sin.
ANTI og TRY med tre nye norske nominasjoner i Cannes Norge har nå fått 15 nominasjoner på bare tre dager.
NAF med kampanje for å få fikset hullene i norske veier: Har sendt spilledåse til Jonas og Trygve Toneremsen i spilledåsen representerer standarden på norske veier. Hull i veiene skaper musikk.
Aker betalte Chuck Norris 1,7 millioner kroner for å stille opp i reklamefilm – Han gjør ikke så mye kommersielle samarbeid og er kjent for å være «picky».