Maverix-partner går til Geelmuyden Kiese TV 2-veteran, forretningsutvikler og produsent Knut Olav Aarsnes blir ny assosiert partner.
Færre brudd på reklamereglene hos norske tv-kanaler Medietilsynets store vårkontroll avdekket tre brudd.
Storebrand henter fra Trigger og TV 2 Styrker kommunikasjonsavdelingen, og henter inn Annemarte Norevik (35) fra Trigger og Robert Henriksen (44) fra TV 2. Nå skal selskapet styrke TV-satsingen sin.
Ina Tullut er ny kom-rådgiver i LMI Kommer fra journalist-jobb i TV 2, og blir rådgiver i Legemiddelindustrien (LMI).
Hedda Kise med ny kom-jobb: – Føler på en dyp fortvilelse over det som skjer i verden Tidligere programleder, Hedda Kise, skal jobbe med kommunikasjon i NORCAP.
Reklamerer for energidrikk til tross for et vedtatt forbud Ny rapport viser at populære influensene fortsatt reklamerer for energidrikk, godteri og brus.
Tidligere TV 2-topp blir pressesjef for byrådslederen i Bergen Rune Indrøy trer inn som pressesjef for Christine Meyer.
Går fra TV 2 til Statsbygg Sindre Vesterås Eitungjerde har fulgt Therese Johaug gjennom marerittet og lagd løpepodkast med bassisten fra OnkelP & De Fjerne Slektningene. Nå har han fått seg ny jobb.
Meny fjerner logo etter kritikk Matvarekjeden merket en vare med som «matskatt», og ble utsatt for kritikk.
Vålerengas kommersielle leder: – Ingen har godt av å rykke ned I desember rykket Vålerenga ned for første gang siden 2000. Andreas Aalbu og de andre som jobber kommersielt i klubben forbereder seg nå på sesongstart i OBOS-ligaen.
Årets Gullfisken-vinner forventet ikke to seiere på rappen Morgenstern for Finn.no hentet hjem gullet i år også.
Morgenstern og Finn vant Gullfisken for andre året på rad Reklamefilmen «Barnevogn» vant Gullfisken under reklamebransjens feiring lørdag kveld.
Selah Sleep er årets «Gullspire» Start-upen får kommunikasjonshjelp fra TRY og reklameplass på TV 2 til en verdi av én million kroner.
TRY og POL stiller sterkest: – Alltid en gledelig kveld Reklamebransjen samles i feststemning for å hylle fjorårets beste reklamefilmer.
Blindeforbundet «ødela» reklame i beste sendetid Fordreid, flekkete og uklar. Dette er ikke ord som pleier å beskrive TV-reklame, men på lørdag var det akkurat det de var.
Gleder seg til å hylle reklamebransjen – Det å skulle fortelle en historie på 30 sekunder er ingen lett oppgave.
Freddy dos Santos blir markedssjef på Carls Den tidligere fotballspilleren skal blant annet jobbe med markedsføring for den nye arrangements-arenaen i Oslo.