Nicklas Storeng Smelror går fra Geelmuyden Kiese til Viaplay Kommer tilbake til mediebransjen etter halvannet år i byråverdenen.
Thor Steinhovden går fra NHO til Corporate Communications Har i en årrekke vært en mye brukt kommentator på amerikansk politikk i ulike medier, deriblant som valgkommentator for TV 2 og som innholdansvarlig på NRK-dokumentarserien UXA.
Torbjørn er trolig landets mest siterte kommunikasjonsrådgiver Skal være med på å påvirke folks holdninger til spesielt forebygging av skader.
Altibox anser TV 2s beskjed som PR-utspill: – Virker som de sier det som passer dem best – At de velger hva de vil høre, uavhengig av hva vi faktisk forteller, illustrerer egentlig hvorfor det ikke er grunnlag for en avtale, svarer Sarah Willand i TV 2.
Unn i TV 2 mener god kommunikasjon handler om å være ærlig, troverdig og kunnskapsrik – Jeg liker å jobbe med et fag der jeg får møte mennesker fra ulike samfunnslag, bygge tillit og skape gode relasjoner.
Vil potteplantene dine se stilige ut på Dagsrevyen? «Hundretusener av nordmenn har fått trening med å snakke inn i kamera. Nå er det på tide å løfte blikket.», skriver Sigmund Clementz.
Sarah Willand får utvidet ansvar for markedsføring i TV 2 Kanalen varsler endringer i leder og redaktørgruppen. Det får og konsekvenser for markedsføringen til TV 2.
TV 2 har ansatt ny SoMe-ansvarlig Cal Hammerich (29) er fast ansatt som SoMe-ansvarlig i PR- og medieavdelingen i TV 2.
Rocket har hentet inn ny SEO-leder Vegard Moberg er ny leder for SEO i digitalmarkedsføringsbyrået Rocket. Han kommer fra samme rolle i byrået Amidays, og går også inn som partner i byrået.
Når dømte ransmenn vert kjendisar «Det er mange middelmåtige sjakkspelarar i Noreg. Kvifor måtte TV 2 absolutt gå for han som leda ein ransgjeng som drap ein politimann?»
PR-rådgiver mener hopplandslagets omdømme er skakkjørt Rune Brynhildsen mener håndteringen av Bråthen-konflikten og hoppguttas podkastepisode har svekket imaget ytterligere, og at det var på sin plass med en unnskyldning: – De hadde nok ikke et valg.
TV 2: – Vi taper enorme summer hver dag på å gå i svart Men sier konflikten med Telenor handler om kanalens eksistens.
Omdømmeekspert: – TV 2 spiller et kjempehøyt spill KOM24 har snakket med en rekke omdømme-eksperter om TV 2s stadige konflikter med distributørene vil påvirke omdømmet til kanalen.
Dette ønsker norske influensene å endre på Alkoholloven og tobakksskadeloven er relativt like, men tobakk i sosiale medier har ikke blitt like hardt slått ned på, som alkohol har.