Visit Oslo er ute med ny kampanje Skal forsøke å gjenskape suksessen fra forrige gang. Men NewsLab er ikke med denne gangen.
Flere norske byråer anklages for idékopiering: – Endetidstegn for bransjen Kreative ledere ber om mer selvjustis etter en rekke kampanjer med påfallende likheter.
NewsLab og POL sikrer norske løver i Cannes På Cannes Lions siste dag fikk Norge endelig betalt for innsatsen sin.
Seks norske nominasjoner til «Internett-Oscar» Flere norske byråer og aktører kan hente hjem internasjonal heder når Webby Awards – omtalt som «internettets Oscar-utdeling» – snart skal kåre årets beste digitale arbeider.
NewsLab kåret til et av verdens mest innovative selskaper Norsk underdog på amerikansk prestisjeliste.
Sikret seg viktig millionavtale i tøft år Newslab hadde et tøft tiårsjubileum, men sikret seg stor-avtale med Nasjonalbiblioteket.
To norske reklamer kåret til noen av de beste i verden Hevder seg i konkurranse med de store internasjonale aktørene.
Brist ansetter seniorer fra Fjuz og Visit Oslo Performance- byrået ansetter to nye seniorer. Roger Mykjåland fra Fjuz og Didrick Bakken Stenersen fra Visit Oslo blir en del av Brist-teamet.