TRY Design og Everland klar for global lansering av nytt Jordan-konsept
Etter seier i internasjonal pitch nærmer TRY Design og Everland seg nå målstreken i et omfattende designprosjekt.
TRY Design og Everland utkonkurrerte i vinter flere sterke internasjonale byråer om det prestisjetunge oppdraget. De er nå i ferd med å ferdigstille en helt ny merkevareopplevelse for over 1000 produkter på tvers av markeder.
– Å få hjelpe norske Jordan med å posisjonere seg globalt er en stor anerkjennelse, sier Tonje Jæger, leder i TRY Design, i en pressemelding.
– Sammen med Everland har vi kunnet kombinere styrkene våre og utvikle en distinkt identitet som fungerer både digitalt og i fysisk retail, på tvers av markeder.
– TRY Design og Everland skilte seg ut i konkurransen med kombinasjonen av strategisk innsikt og kreativ styrke, sier Pauline Puiroux Holmsen, Global Marketing Manager Oral Health.
– Deres nordiske tilstedeværelse og internasjonale erfaring gir oss trygghet på at implementeringen kan gjøres på en konsistent og skalerbar måte.
– Sammen med TRY har vi utviklet en ny identitet som både ivaretar Jordans arv og styrker merkevaren i en global kontekst, sier Kristine Lillevik, kreativ leder og partner i Everland.
– Nå gleder vi oss til å se resultatet treffe hyllene verden over.
Har du tips til denne eller andre saker? Kontakt oss på: tips@kom24.no